1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592046 inlägg · 6217 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21

« · 1205266 · » Till forumet

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Sådär. Det var det.
Kommentera

Johan J: Vi får svårt att behålla nån spelare nästa år.
Kommentera

Kattgubben: Är dom förbjudna att använda kropen i timrå .JÄVLA KÄRRINGAR
Kommentera

RTS: Nu ska jag dränka mig i alkohol så kanske man blir lika yr som Timråförsvaret.
Kommentera

Ambroo: Det känns som att man befinner sig på en jävla cirkus. Vi får fem mot tre och matchar dåligt, vi sparkar ut puckar ur zon, vi bjuder på mål, våran målvakt vet inte var han har sin egna stolpe, vi slår puckar flera meter ifrån mottagarbladet...ändå är det här inte ens i närheten av det sämsta man sett denna säsong.

Tror jag gör som dig, jag lägger ner skiten. Det är mer nerv och glädje i slumpmässigt utvald NHL-match än vad det är när man följer laget i sitt hjärta. Årets Timrå IK är fullständigt slaktat, sett ur fler än en dimension, och ingenting händer. Man är inte ens nervös när man tittar på hockey längre. Tack för det Challe och linkan.
Kommentera

Ambroo: Pärra skulle ha mer istid. Verkar inte som han är någon favorit hos Challe. Vi får svårt att behålla Timo nästa år.
Kommentera

gnnnnnnnnnnnnnffftttttt!!!

Såååå klantigt

så värdelöst

Skjut mej!
Kommentera

pingvin: Ja o vilka jävla skott, Norrena kan ju inte undgå att rädda, dom går ju mitt på...
Kommentera

Pär: Som vanligt, vi vinner skotten men förlorar igen... Ännu en uddamålsförlust! Men det är ju inget nytt för bottenlag.
Kommentera

Raggaren Putte: Laget är så förbannat-jävla dåligt organiserat, jag tror jag blir galen ta-mej faa......
Men avakta med nyförvärv Linkan, gör det!
Kommentera

Ambroo: Gabbe är lite som fransosen var förra matchen, skjuter på allt och träffar inget.
Kommentera

Kattgubben: Tror faktiskt att vi skulle torska ofta mot Linköping även om vi som startuppställning alltid var en man mer på isen. Så uddlösa är vi i PP.
Kommentera

RocknRolf2: foppa har kviterat i skåne
Kommentera

Olle: Vart är Pärra i PP, herregud!

Trevligt att se Gabbe ta rätt beslut också. När två gubbar driver stenhårt på mål så väljer han att hålla i.

LHC gör förmodligen säsongens plattmatch, men inte ens då går det.

Jag ger upp...
Kommentera

Ska vi ta en poäng eller inte... spänningen är olidlig!
Kommentera

Raggaren Putte: Man tar den pucken med INSIDAN av skridskon så att pucken stannar upp, inte med utsidan så man styr den ifrån sig, det fattar en 15-åring.
Kommentera

Helt ärligt.. Timrå känns vassare i 5 mot 5 än i pp
Kommentera

Olle: Till hans försvar bör sägas att passet från Caslava i det där fallet var riktigt uselt också. Säkert en meter från tejpen.
Kommentera

RTS: Intressant situation nu när Jämtin sparkar undan klubban från Corso. Kolla på kroppsspråket från Corso...killen har ju för fan gett upp. Han bara står där och slår ut med armarna.
Kommentera

Nog känner man igen herr jämtin allt.. *flinar*

seriöst alltså...
Kommentera

Olle: Helt otroligt, Challe kan ju fan inta vilja vinna om man sätter in Måns o Starkov i 5-3.

Man bänkar fan i mig Päärsinen, Den mest meriterat bästa spelar i TiK får vila i förmån för MÅNS o STARKOV.

HELT JÄVLA OTROLIGT

Kommentera

RocknRolf2: Corso gjorde ju iaf sitt bästa för att förstöra det där 5-3 läget, gud så nonchalant han petar ut pucken ur zon med skridskon.
Kommentera

Han hade kunnat skita i alla utvisningar den här perioden. Då hade det sett bättre ut.. vi spelar ju kass 5 mot 3 t.om
Kommentera

RocknRolf2: 5 mot 3, jodå så att e... Det var den matchen!
Kommentera

haggen: Dagens Timrå klarar inte av några "måsten". Tyvärr.
Kommentera

Ambroo: Det känns som att det har varit extra mycket skit den här säsongen. Jag har öht ingen förtroende för domarverksamheten i Sverige. Fast det kanske blir så när man ligger sist.

Nämen spel i 5-3, klubban går av för motståndaren och vi tar BACKSKOTT!! Det är ju för fan GATA ner...jag blir alldeles slut. Vi spelar ju för fan mot 2,5 motståndare!
Kommentera

Det gick snabbt att kompensera där.
Kommentera

Olle: Han har ju helt tappat konceptet... 5 mot 3 nu. Nu måste det bli mål
Kommentera

Nu måste det ringa!
Kommentera

Olle: Jag blir alldeles matt... Att inte domaren kan läsa av situationen bättre i det där läget. Mårtensson nyper ihop och då är det självklart att klubban sitter limmad.

Nu kom kompensation, heja...
Kommentera

Olle: Dessutom hade vi vunnit den där tekningen om inte sopan till linjeman hade lyckats stoppa pucken med foten.
Kommentera

Kattgubben: bedrövligt att de ska löna sej att kasta sej på allt .. hockeyn är på väg mot fotbollens nivå
Kommentera

Kattgubben:

Haha, nu kom en riktigt billig utvisning som komp.
Jävla CP-Zebra.
Kommentera

Kattgubben: Haha där kommer kompensationen. Fy fan vilken värdelös domare.
Kommentera

Någon måste ju slå en klubba i nacken på zebran för att visa att det här inte är ok.
Kommentera

Jävla fittdomare... han styr ju matchen
Kommentera

haggen: ...speciellt med den här domaren. Vi blir ju fullständigt rånade.
Kommentera

Patetiska domarjävel!
Först sitter klubban limmad i armhålan på Svensson sedan åker han ut för samma grej.
Kommentera

Nu tycker jag domaren kan ta sej i röven!
Kommentera

Bara jag som har en obehaglig känsla att det kommer gå åt h-vete i sista, LHC spelar som vanligt och sätter två snabba också ridå....
Kommentera

Meunier är ju en handplockning från firma Linkan/Challe. Jag tror inte det finns någon annan i hela Sverige som hade handplockat honom. Möjligtvis nån allsvensk klubb, typ Örebro, till reapris.
Kommentera

dr-nix: kan ngn visa statistik på att vi får mer utvisningar! Jag har inte fått den känslan
Kommentera

othan: Jasså. Innan dagens match har Sunnqvist spelat totalt 33 minuter. Säkert 15 av dem kom senast mot Rögle och då var han knappast sämre än någon annan, snarare tvärtom. Så med tanke på dina scoutrapporter är det ju en smärre sensation att killen presterar så här bra nu när han får lite mer speltid.

Eller så kan man se en annan verklighet med en riktigt lovande junior som direkt tar chansen när han väl får den...

Kuriosa: Tomas Skogs har spelat 6.5 timme hittills. Drygt 18 min / match.
Kommentera

Olle: Det har vi isåfall haft hela sässen.
Kommentera

Olle: Såhär ser jag på saken, visst gör övriga lag fula grejor. Dom är dock mycket bättre på att dölja dom för domarna. Det är den ända förklaringen jag komma på..
Kommentera

Nu ska det bli intressant att se på vilket sätt vi ska förlora den här matchen....:S
Kommentera

Ambroo: Så hela laget har fått modosjukan? Det skulle förklara ett och annat...
Kommentera

bj:

Så kanske han heter, ingen som har något gott att säga om den killen?
Kommentera

Tycker man kan ge en kille som Owuya speltid också. Kanske inte just idag då motståndet är lite väl tufft men jag tycker man kunde ha gett honom lite istid mot Rögle. Tror inte det är speciellt givande att låta grabben bara sitta på bänken.
Kommentera

Olle: Därför att vi gnäller överlägset mest på domarna.
Kommentera

« · 1205266 · »