El maco: försök ha överseende med vår besvikelse, jag har hört så otroligt jäkla mkt om hur de funkar inom TIk, värvningar, prioriteringar , värderingar , ang gammla Tik spelare , Nubben , Kenta J mm att jag snart inte orkar mer.
El Maco: Det handlar om klubbes vara eller inte, inse skiten vi sitter i, och jag antar att du syftar på mig mfl.
Mår du så jäkla dåligt av att läsa den skit vi skriver så att du kräks, så kan du inte ha stora problem över Tik existens.
De måste för dig var en sekundär fråga.
Jag vill bara ha sagt att jag lyckats bli mer less på alla som känner att de måste bajsa sitt stinkande gnällbajs här gång på gång på gång på gång på gång på gång än vad jag är less på att se timrå förlora. Så less är jag på vissa hockeysnackare. Det är väldigt mycket less det.
Det är fan inte mycket man som supporter kan göra åt Timrås uselhet i år men det finns en del vissa kan göra för att göra Timrås hockeysnack användbart igen.
Är det här ett ställe man kan diskutera på eller ett ställe att avreagera sig på? Tydligen det senare. I'm out.
Olle: Problemet är det att Challe aldrig kommer att sparkas, Sparkar man Challe erkänner TJ o Linkan sina misstag och det kommer de aldrig att göra, de håller varandra om ryggen så länge det går.
Det säger ju Linkan nästan rätt ut i tidningen,
Helvete vad pressad Challe var under interljuven,,, oj oj oj.
Jag lider nå jäkulskt nu, fy fan. jag lider med Timrå. Men jag hävdar fortfarande att Linkan har större del i fiaskot än Challe.
Ambroo:När du kommer till stadiet i närheten av medvetlös, kommer du se i de banor LINKAN ser å saker o ting.
När du senare vaknar och saknar plånboken kommer du tänka som TJ.
Raggaren Putte: Förhoppningsvis ny tränare och ny sportchef som kan ändra på det.
RTS: Ja, det är ruggigt dåligt.
Johan J: Men förstå, Vi ligger sisst, vi anväder de sämsta spelarna i de viktigaste lägena, Vi har en sportchef som är gravt hadikappad, lall on lall on.
AS here vi come
Konstruktiv kritik är det ju inte speciellt svårt att få till här inne på HS för vi kan väl inte ha fel allihopa trots att vi bara är läktarcoacher.
Vi har för dåligt lag och för dåliga tränare. Vad gör Timrå IK åt problemet?
Tanken är tydligen att värva backar på korttids kontrakt när backspelet ser ut som det gör!! Har varit lika uselt hela säsongen!!
Nä här behövs riktig storstädning...