Pelle: Håller med om att Timrås hemsida kan utnyttjas i större utsträckning för att kommunicera med oss fans. Det tjänar inget syfte att folk sitter ute i stugorna och skriver brev till medlemmar i styrelsen där de "kräver" förklaringar hit och dit. Med all respekt, det är inte kundtjänst på Domus och styrelsen har sannolikt högre prioriteringar än att besvara enskilda supportrars syn på deras verksamhet utan direkt insyn i vad som försiggår innanför styrelserummet fyra väggar.
Om man som supporter vill ha svar på sina frågor känns Supporterklubben som den naturliga kanalen. Genom att låta Supporterklubben sammanställa och kontakta styrelsen tror jag att man når en bättre resultat.
Tråkigt med ännu en förlust i eftermiddag men nya tag hemma på måndag.
Redigerad kommentar
Jag såg inte heller kvällens match. Det har inte hänt på många år. Comhem tycks ha slarvat bort min säsongskortsbeställning. När jag forskar i saken ser jag att de inte har tagit betalt men jag har ändå kunnat se till de senaste omgångarna.
Nu är frågan; Ska jag kontakta dem för att klaga eller för att tacka?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: Det har jag gjort till berörda och de skribenter som ser vart det bär, Tyvärr tillhör du inte kategorin jag delar med mig att den infon till.
Förövrigt har jag inte sett till något konstruktiva inlägg av de godtrogna.
Ljug för dig själv ang Timrås, Linkan Tj o Challes kapacitet.
Vårt skepp sjunker nu sakt o säkert, lalla på bäst det går.