Är på plats i arenan och kan säga att det här är inte det Timrå jag såg på tvn i fredags... mycket tappade puckar och allmänt förvirrat. Sen spelar lhc bra men vi måste höja oss några snäpp om vi ska ta med någon poäng idag.
Asså är det bara jag som tycker kommentatorerna på SR verkar trötta... Jag förstod inte att det blev 0-1 på länge :P "ojoj...här.... robin lindqvist skjuter ett dåligt dragskott.... alltså 0-1 till timrå... "
Mangy92: Du märkte det också! Jag fattade inte heller att det blev mål förrän jag kollade live statistiken på hockeyligan! o.o Dem är inte så bra idag, kommentatorerna!
saasta: Haha ja samma här :P Hockeyligans rapportering räddar mig ibland asså, från dessa kommentatorer :P De kan va lite off ibland :P ingen inlevelse..
Mangy92: Jomenvisst :P Man har ju backup utifall det är pissdåliga kommentatorer som idag xP Ingen inlevelse alls när dem pratar om Timrå iaf! Inte pratar dem väsentliga saker heller.."Norrena dricker lite.." JAG VILL INTE VETA VAD NORRENA GÖR I AVBLÅST LÄGE >.< -suck-
Jag fattar inte vad vi håller på med. Vi skänker bort matchen genom att ta tre riktigt onödiga och dåliga utvisningar i rad. Nån jävla disciplin måste det vara. Annars kändes det som att vi hade hyfsad koll på LHC.
Allt som man visade upp i förra matchen är som bortblåst och det ser ut att bli precis så jobbigt som man anade på förhand. För 1000:e gången, vi har för tunn trupp! Det går inte att vinna matcher i längden med i stort sett bara brunkare och hopplock för att fylla ut. Vi behöver en spetsforward till och det även när vi är ordinarie, om vi nu kommer att vara det nån gång...
Nåväl, vi har väl varit ganska risiga på bortaplan generellt sista 2-3 åren? Vi kan ju inte begära att Perra ska vara någon Harry Potter som löser alla knutar på ett par månader. Lägg därtill frånvarolista som är diger. Hoppas på sikt att vi ska kunna spela med lite större självförtroende och pondus även på bortaplan.
Det är i sånna här tider man märker av att deta aldrig blev någon bra 13:e forward, är ju inte mycket som skrämmer framåt ikv om man säger så när 3 topplirare är gone!
Inte blir det bättre av att spelet ger Deja Vu challe vibbar och att Hallin är sämre än i SSK ikväll, hur många gånger har han passat ut pucket i PP ikv -.-
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·