Blizzard: KLART ATT DETROIT ÄR BÄTTRE PÅ HOCKEY ÄN BRYNÄS. Jag blir bara lite sur på gnället hela tiden. Svenska landslaget i fotboll är grymt bra om man ser till nivån på den inhemska ligan. HELT OTROLIGT onödigt MED GNÄLL OCH GNÄLL PÅ DEN HELA TIDEN. LÄGG AV
I kväll skiter jag i att gnälla över någon... Eller jo.. Arto? Det ringer snart om timrå ska vara så här nonchalanta... Ok jag såg ett timrå som spelade stabil hockey o la ut puckarna i mittzon isst för att kladda i egen zon... Ok det ringde... Men robinson spelar juh med timrå...
Lundström gjorde precid det jag ville... Hann spelade tryggt o stabilt o backarna högg på returerna likt kobror på balkan!
Viktigt! (för min lallande heder)
Tack för tre pinnar o för att jag under morgondagen kan pika en massa folk... =)
arnio: nä sverige är inte bättre på fotboll än vad timrå är på hockey . Inte ens nära . Och svensk klubbfotboll är så enormt djävla kass så de är ett mirakel att de är människor som bryr sej . Fast de är väl mest hulliganer som går dit för att slåss .
Blizzard: nä då . Jag har aldrig brytt mej om fotboll och absolut inte svensk fotboll. Jag skrattar alltid lite generat över att dom ens är med . Pinsamt är de . Dock inte lika pinsamt som då svenska lag försöker kvala in i champions leage . De är värre . Lägg ner svensk klubbfotboll .. De räcker med korpen
Timrå Icon: haha är det bara jag som TOKNJUTER att sverige ligger under?
tänk er, en hel nation sörjer förlusten men vi tikare är vinnare och enda vinnande laget i Elitserien idag, det är vi mot landet helt jävla bokstavligt :D
Andersson: tydligen kollade TT också på Fotbollen (inte hs-T T)
"2.01: Max Friberg pricksköt in 1–1 efter att ha blivit frispelad av kedjepolaren Niklas Nordgren. 5.05: Jeremy Boyce Rotevall kontrade in 1–2 i spel fyra mot fem."
skulle kalla friberg för bara skötoch boyce "kontrade" för "pricksköt in kontringen"
Härligt att se TIK fortsätta på den inslagna vägen. Skillnaden idag jämfört med förlusten senast hemma mot LHC, är att idag sätter vi chanserna. Innebörden av att få göra 5 mål på bortaplan ska heller inte underskattas. En bra powerboost inför framtida matcher.
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
Raggaren Putte: Det unnar jag dig, det är ju ingen risk att du blir missbrukare så länge Timrå inte vinner oftare än de gjort denna säsong. Men du, ett tips, om TIK vinner ofta, skruva på kapsylen!
Blizzard:
Det var mer att du TOKNJÖT över att Sverige ligger under och sedan skröt om att du vann pengar på dem som fick mig att känna stoffvibbar.