Är det verkligen ingen som ska ta över skarins jobb? jag menar..hur svårt den än är..en trumma gör sig så mycket bättre det tänder klacken,publiken,en trumma vem som en slår på den,behövs nog bättre än ingen trumma alls.. Fanzin från gävle har smygtränat väldigt mycket,han skulle kunna vara en man ; )
JimmyH: jag menar, vadå klagomål? Skarin har ju hållit på med detta bra länge. Kommer en ny så äre bara att önska honom lycka till och försöka hjälpa till så gott det går. Ärligt, så beroende av en trummis kan man väl inte vara eller? va vet jag... Men Skarin är grym. Minns alla webradiomatcher man hört...bam bam bam..njuuut!
Jag förstår inte varför det ska behöva vara en sån dyster stämning bara för att klackens trummande trotjänare vill ta en paus. Skarin har varit klackens "dunkande" hjärta väldigt länge och nu vill han ta en paus. Det förtjänar han. Hans efterträdare kommer säkert att få en hel del klagomål. Men om denna får öva in sig och få lite råd och tips på vilka takter som ska spelas/trummas vid vilket tillfälle så är det nog inga problem.
Utse en ny trummis och stötta denna istället för att gräma er över Skarins avgång. KOM IHÅG!! Det är aldrig fel med nytt blod, nytänkande och nya idéer.
Hälge: Jag hoppas att Skarin bara har tagit ett sabbatsår och en välbehövlig "time out". Njut av "friheten" Skarin, rensa kanalerna, sama intrycken, jogga bort slaggprodukterna, lira lite tennis, drick pilsner, mys på under din ansvarsfrihet, byt efternamn till Svensson, burna med BMW:n, slappna av, ta ett djupt andetag, relax - och kom tillbaks!
JimmyH: Det som är tråkigt är att det kommer att bli ganska tyst utan trumma. Jag tror inte att det kommer att skrikas så mycket, vi är för bortskämda av Skarin. Hoppas att jag har fel när jag tror detta.
Kommer det någon annan så är det väl bara att lyckönska honom/henne.
Hur ska klacken leva vidare efter att Sveriges bästa klacktrummis skämt bort oss i alla år?
Min förmodliga gissning är att den stackare som efterträder kommer få tonvis av klagomål från folk som inte förstår hur svårt och hur jobbigt det är att göra det jobb som Skarin utförde match efter match.