JD: Precis. För jag tycker det är lite tufft att jämföra hur situationen är i Karlstad mot för vad det kommer att bli här om klacken placeras i mitten.
Det suger verkligen att ha två klackar alldeles intill varandra.
Ett ordentligt räcke kanske är den enda lösningen?
Dalan_: så här är det. Senast brynäs försökte sig på tifo var ngn match jag var upp o kollade på. Vad var det då? 2 toarullar som träffade nätet bakom mål och en påse med handrivet konfetti. Inget annat skådat. Och då är jag Gävlebo. Vore bättre att de satsar på att få en bättre klack. Ja menar klacken de hade i Gavleriken ifiol var skandalös. Har inte sätt något sämre.
Däremot är ni riktigt bra tifogruppen i timrå ;=) har dock sett mest bilder o så. Hoppas iaf att flaggrören får komma in i Gavleriken när timrå kommer hit. Dags att fixa det tycker jag!
Fanzin: De rören sätter inte sin "fot" i den hallen =) Det har era kära vakter sett till, för de kan man tydligen döda med... Well well, att den där typen därnere inte får nånting hemma kan inte vi rå för, så vi får väl finna oss i att de har egna regler där, eller ska vi kanske skrammla till lite sällskap åt karln under matchen?