1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590302 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2006-01-09

« · 652154 · » Till forumet

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-01-09
mikaelkarlsson: jävla billig utvisning var det iofs
Kommentera

RocknRolf2: Sanny är en av Timrås viktigaste spelare. är en otrolig pådrivare på isen och i omklädesrummet.Han har också fått ett stort Timrå hjärta.Nubben rankar honom som en av sina bästa värvningar.Överskattad Bullshit
Kommentera

Två frilägen fick vi i den första perioden. Typiskt att det var "fel" spelare som fick dessa lägen.
Kommentera

Lagkapten: äh. Han har varit medioker den här säsongen. långsam på skridskorna och tama passningar. Fysiska spelet är väl hans styrka.

Inte helt kass förstaperiod. Men harmlösheten lyser igenom.
+ Svoboda
- Sanny, Ström
Kommentera

Hälge:
Och vem är "rätt" spelare i dagsläget?
Kommentera

TIKbiff: Jag tror att Warg hade gjort ett bättre avslut än både Robban och Ström.
Kommentera

...och Leksand och Brynäs leder. Kvalserien nästa!
Kommentera

Gärdehov, här kommer vi.
Kommentera

Frella:
Det är lugnt, sundsvall åker också ur iår.
Kommentera

Frella:

Va??? Nä, nä...så det lätt går det inte. Ni får allt kämpa lite för att få spela i kattlådan. Vad ska ni göra av proppskåpet, inomhusarena för bågskyttarna???
Kommentera

Nu klipper vi in kvitteringen det första som händer i andra perioden!
Kommentera

Mats Edström:
Ni lär kämpa lite ni med om ni skall spela i kattlådan, iaf i allsvenskan
Kommentera

Mats Edström: Det är ju just det vi inte behöver, och inte gör heller. Däremot ni måste kämpa för att få till derbyn nästa år. Vi ser redan ut att ha kastat in handduken.
Kommentera

RocknRolf2: Timrå har inget behov av ett sk fan som ger upp efter en period. Ta Du en Halmstadslax och lifta med den åt h-e !
Kommentera

nRoger: ja det är ju DIF SSK och Brynäs med fler som vi ska ta poång av.skulle det bli nån pinne ser jag det som skräll
Kommentera

Men det är väl då själva fan.
Kommentera

Nu känns det lite jobbigt..
Kommentera

Maken till målvaktstavla var det länge sen jag såg, fast hento har väl gjort nån värre:-) fan, kom igen nu timrå, jag hoppas ju på TIK-seger ikväll.
Kommentera

nRoger: jag är väl harmlös i sammanhanget. Det är väl värre med 7-8 nya värdelösa skitspelare...

2-0, tavla av Svoboda. Ny lyser fan ingenting i mörkret.
Kommentera

RocknRolf2: Det är rätt att hans styrka är det fysiska spelet,men titta på utvecklingen sedan han kom.Det finns mycket mer i honom.Långsam köper jag inte.Han är en av de svåraste backarna att gå förbi i 1mot1.Det enda jag saknar av honom är det där små fula spelet.
Kommentera

Timråå: bara att hoppas att det tokringer hos nubben av spelare som vill provspela hos oss nu, skulle behöva ca 10 nya gubbar för att fixa detta.

Gonatt
Kommentera

TIKbiff: Det är ju det vi gör! Fast vi döljer det väl, till skillnad mot er *ler*.

Frella: Den handduken åker ut igen, ögonaböj!!!

Jag önskar er fortsatt lycka (?) i afton. Själv åker jag och tampas mot era veteraner nu.
Kommentera

TIKbiff: Jo lite nya snitsare skulle inte sitta fel .kan knappast bli mörkare än det e nu..
Kommentera

TIKbiff: Nubben? Det är bara att hoppas att han följer Maskens exempel. Lagbygget är rent uselt.

lagkapten: långsam JA. Hade han varit snabbare hade han slagit ut pucken vid 0-1. Svår att gå förbi 1-1? äsch. Minns Lhc hemma t ex. Jag föredrar spelare som kan slå en passning rätt.

Tänk att man har lyckats sabba allt man byggt upp (ja förutom arenan).
Kommentera

2-1 Robban lirkar in pucken
Kommentera

Underbart..kämpa in 2 till nu..
Kommentera

RocknRolf2: Nu får du fna ta och ge dig. Jävla påhopp.

Mål i a f .
Kommentera

Kom igen nu, Robban visar vägen...........................hoppas jag
Kommentera

Manderville:Underbart Robban mycket viktigt
Kommentera

bättre intentioner i spelet men så en skitutvisning på Svedberg. Nej det blir ingen vinst idag heller... skit!
Kommentera

RocknRolf2: God natt
Kommentera

Fråga till Johan Svedberg:
Hur smart är det på en skala 1-100 att ta en utvisning i anfallszon så att det blir spel 3 mot 4 , som sedan blir mål?

Jag personligen tycker -7000, läge att ringa Thoresson?
Kommentera

3-1.

Nu skiter jag i det här. Bara hoppas att vi med tur håller oss kvar och fixar ny sportchef, ny ordförande, ny klubbchef osv till nästa säsong.
Ett tiotal spelare ska bort också.

Jag blir förvånad men lycklig om vi undviker kvalet.
Kommentera

Per HApps: Vi har inte tempot eftersom vi "bor" i utvisningsbåset.
Det är bara att konstatera att vi inte räcker till i Elitserien i år.
Kommentera

RocknRolf2: Jag har redan föreslagit dig som sportchef. Tror det kommer att kännas tryggt.
Kommentera

Rooster23: ja för det finns ju inga alternativ i hela universum förutom Nubben.
Kommentera

RocknRolf2: Jag tycker det finns det. Säkert5 flera. Men i mina ögon passar du bäst.
Kommentera

Jag tycker Tomas Andersson har varit jävligt tveksam i 2a perioden, han har ju missat en hel sjö med hakningar på timråspelare, bla. när Strålman blev hakad i ett väldigt bra läge av Harjo. iof fick TIK en utv. med sig i slutet av perioden, men dom borde fått minst en tidigare.
Kommentera

RocknRolf2: Du kan väl inte kalla dig TIK supporter,så jävla negativ som du är.
Kommentera

Rooster23: Helvete vad tungt det ser ut då... Inget funkar, inte ens i närheten. Jävla sarghörnshockey i anfallzon och något slapphänt i försvarszonen. Skall till ett smärre mirakel om vi ska vända detta
Kommentera

Jag vill också ha dig som sportchef, Rolfie. Dags för en namninsamling?
Kommentera

RocknRolf2: Du är fortfarande inställd på att Kenta inte alls har något med vilka spelare som man skriver kontrakt med? I så fall tror jag Kenta är den ende tränaren i Elitserien som sagt: Ring mig när du satt ihop ett lag Nubben så skall jag se vad jag har att jobba med och göra så gott jag kan.
Kommentera

Det hade jag inte en aning om men...
1. Vad grunnar domarskrället kvittning på ? Dubbelutvisningen innan Luleå 3-1
mål skulle inte den ha kvittats????

2. Sedan då följden av dubbelutvisningen... Dubbelutvisning och då 4 - 4 på plan, En TIK:are till åker ut. Lule gör mål i 4 mot 3. Då tas den TIK:are in med minst utv.tid kvar. Detta får till följd att när Luleå spelaren sedan kommer in så blir man 5 mot 4 igen. Har man inte då fått två fördelar lixom??????

FORZA TIK........alltid, alltid.........
Kommentera

Och inte blir det ju bättre av att Brynäs leder med 1-0 efter att ha spelat i numerärt underläge i 5 minuter =(
Kommentera

Lite positivt på slutet, men man spelar ju som ett pojklag långa stunder. In med Molla!
Kommentera

Bragd-Birger: Jag är smickrad. Men tyvärr, jag har inte tid. Så vad finns det för andra alternativ?

Readeaglejkp: Visst inflytande har Kenta säkert. Men jag tror knappast han har nån veto direkt.
Nubben säger själv " jag är ytterst ansvarig för spelarvärvningarna och jag gör fel".
Kommentera

Regin förövrigt den enda tillsammans med Warg som lyser i vintermörkret.
Kommentera

Per HApps: Han slår på hans klubba och får man inte göra det då ligger väl rinkbandy närmast till hands.
En helt felaktig utvisning,dessutom så borde Wennerbergs+ luläspelarens utv kvittats då hade det blivit 5-4 för Lulä. Fel igen alltså. Strålmans friläge - solklar hakning!!! men han är ju från Gävle han Andersson....

Sen är vi ju bedrövliga i egen zon oavsett utv eller inte......

...och inte mycket bättre i anfallszonen även om det blev en liten uppryckning i 2:a
Kommentera

Readeaglejkp: Dessutom var ju Kenta redan klar för flera år när det började ramla in nonames på våren
Kommentera

RocknRolf2: Älta detta med Nubben, Ordf. tills ni dör.. Vad hjälper det .
Kommentera

« · 652154 · »