wap.hockeysnack.com Luleå börjar bra men efter Rosas distinkta skott i krysset strax innanför blå efter 6 min vänder matchen. 2-0 kommer efter att Timrå bryter ett uppspel innanför blå. Ridå ned o tyst i plåtskjulet.
dr-nix: Härligt, men ändå tråkigt. Nu är vi inte i behov av mål, det var vi i torsdags. Men det är ändå skönt att vi inte självdog efter slutsignalen senaste. Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Kerstin_k: Jag håller inte direkt med dig, jag tycker själv att det är viktigt att TIK får avsluta säsongen på ett bra sätt även om det redan är klart att man missar slutspel.
kungsbacka: Kanon med seger, Luleå hade ju placering att spela för, kul att Rosa gör mål, undrar om han inte ska värvas för nästa säsong, han är dyr men gör mål...
MB: Det skulle vara underbart men timrå kan nog inte matcha pengarna i ryssland.Istället så får vi nog hålla på leksand och södertälje i kvalserien. Att få hem jonte till nästa säsong skulle nog betyda väldigt mycket o som grädde på moset även gunno skulle kännas väldigt bra.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Ja, en matchtråd ska vi väl ha trots allt. Eftermiddagens domarteam som följer:
Referee: Sören Persson
Linesmen: Jan Sandström och Anders Johansson
Kämpa Timrå, eller nåt.