Taurus: Kan bar instämma. Det är väl inte så himla svårt att dominera när man ligger under och Luleå spelar på resultatet. Mycket pucktransport och lite spel. Men du kan väl inte påstå att vi har mariginalerna med oss ?
RocknRolf2: Jag trodde aldrig jag skulle behöva säga det men.
TRÄNARBYTE eller byt spelsystem. Fan vi är ju inte med i matcherna förrän sista 10 möjligtvis. Skador på nyckelspelare, javisst men man borde väl kunna försvara sig även om det såg bättre ut i dag.
VILJA, INSTÄLLNING, GLÖD, JÄVLAR ANAMMA I 60 MINUTER
Vad är det som är fel egentligen - fan va less man blir Har Timrå verkligen den laganda som tog oss upp ur skiten 2002/2003 Får jag höra att "det grinar emot" en gång till då....
Nu blir jag väl idiotförklarad men jag tyckte vi spelade ganska bra sista halvan av matchen. Vi får inte glömma vilket lag vi ställer på banan. Men nått att gnälla på: Snälla Timrå sparka Challe medans tid finns.
Taurus: Tycker nog Kuben är dålig överlag så jag tror inte att han har något emot Timrå han heller. Men jag är en usel konspirationsteoretiker, det erkänner jag.
Enligt min mening finns för många "reflexdomare" som höjer armen så fort någon ramlar i stort sett. Domarnivån är allmänt usel som sagt. Man trodde ju att det skulle bli bättre med tvådomarsystemet som man körde mot SSK (?), men det vara bara två tomtar som delade på de dåliga besluten kändes det som.
JÄVLA KÄRRINGLAG!!!! HÄR PRATAR MAN OM ATT BYGGA UT ARENAN FÖR 60-70 MILJONER,DET ÄR FAAN BÄTTRE ATT LÄGGA DOM PENGARNA PÅ ATT BYGGA ETT NYTT LAG INKL NY TRÄNARE.
Studsa vår väg. Hur f-n ska den kunna göra det när man är så förbannat dålig!! Vad än Challe har för idéer så kan den f-n inte passa timrå. Man har gjort 3 mål på 3 matcher, det sista mot FBK räknar jag inte. Det är ren j-la skandal med det manskap man har. Finns inget rganiserat spel att tala om. In med pucken och gröta fram nåt enda avslut. Timrå är sämst i ES just nu förutom kanske Mora. PP ska vi inte ens tala om. Håller max allsvensk klass.
Sur förlust men ingen katastrofinsats. Det sämsta var att släppa in mål i första bytet, det måste ha en förödande psykologisk effekt på laget. Nu vill vi höra hur det egentligen är med Nubben
U137: Skaplig uppryckning i tredje, kanske även i andra men det vet jag inte pga bildstörningar. Det blev lite underhållning så här på lördagseftermiddagen iaf. :)
Johan J: Så länge det är tid kvar att spela så utesluter jag inget. Men visst verkar det trögt och låter kanske osannolikt att man ska vinna (även om jag är nöjd med 2-2 vid full tid i nuläget).
Johan J: Mitt sista meddelande som riktades till dig kan tolkas som både spydigt och ironiskt. Men det var bara ett konstaterande att ditt argument inte är så svårt att acceptera till skillnad från att det är Rådbjer som dömer.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.