Kevin O Shea: Jojo så kan de nog bli :) Nu ska vi få fart på PP ikväll mot lule inför kvarten på tisdag... För varje PP vi har ska de bli mål eller hur? :) Ja man kan ju få drömma. :)
Senaste nytt från Hockeyligan. Timrå saknar Jonathan Hedström och Erik Andersson som är långtidsskadade, däremot är finska förstakedjan med Mika Pyörälä, Timo Pärssinen och Riku Hahl återförenad igen. Pär Styf, Anton Axelsson och Robert Carlsson kommer inte till spel. Timrås fjärdekedja består av ungdomarna Anton Lander, Rok Ticar och Sebastian Hård af Segerstad, skickar med länk också!
Hahl Bundy: Jo men som de lät på challe skulle man ju lägga sig både i fbk matchen och brynäs matchen men man vann, och Timrå vill knappast gå in i slutspel med en dålig match iu bagaget.
the_dude: Kul för er, men för mig var de iaf en nyhet att Ticar och Hård af Segerstad skulle spela. Sen finns det inte alla som sitter och kollar på hockeyligan och swehockey!
Hahl Bundy: Luleå har ett bättre lag på papperet än Mora. Mora hade lite flyt när man mötte redan slutspelsklara lag ett tag men nu när dom mött sina rivaler så blir det helt andra matcher.
Nu tror jag att Mora gör Brynäs sällskap i K.S men man har ju tippat käpprätt hela säsongen. Har inte fått in en enda trippel/fyrling på hela säsongen.
TV-kommentatorn nämnde att Timrå åkt Go-cart som uppladdning och att Svensson-Pääjärvi vann, trots att han inte ens hade körkort, och de menade att han hade vinnarskalle och så vidare.
Min egna erfarenhet av Go-cart är iofs att de som väger lättast har fördel, men Magnus verkar vara på 90kg dvs ungefär medel.
idag ska man nog inte förvänta sig stordåd,har dom haft svårt att tända till förut så lär det nog inte bli bättre idag. för min egen del så bjuder jag på en förlust idag,jag tänker på norrlandshockeyn.
Jensen_12: Tror inte att det är särskillt många, resan blev inställd också. + att det nog inte är särskillt många som känner sig sugna att åka ända till Luleå, för att se Timrå spela en match som egentligen inte betyder särskillt mycket för dem
Uno Gordon: Även om man är ovälkommen i Mora så är det lite närmare. man kan ju gå på wasastugan för på puben kommer man inte in om man inte håller på Mora