Vad var det Timo Pärssinen sa när han toppade Wennerholms flopplista ?
- Återkom om en månad , då är jag inte kvar på listan
:D
Jockz: Så här skrev jag i mitt mail, det har jag gjort tidigare och det funkar, man kompenseras.
Bäste handläggare,
Jag köpte matchen Luleå - Timrå IK 2011-11-29 och i andra perioden började det att krångla. I tredje perioden blev det riktigt dåligt och bilden ”frös” gång på gång för loading. Inga problem med min uppkoppling och utrustning visade sig vare sig före eller efter matchen.Dessutom gick matchen till förlängning och straffavgörande som jag inte kunde följa på grund av att problemet blev än större. Jag fick då gå över till att lyssna på webradion från SR för att där få höra slutet och avgörandet. Jag fick sedan höra att många andra av supportrarna, som precis som jag köper av csports.se, hade haft samma problem
Så skall det väl ändå inte vara när man betalat för att se hela matchen? Jag yrkar på kompensation av något slag. T.ex. pengarna tillbaka eller möjlighet att se en valfri kommande match, då förhoppningsvis utan problem.
Ordernumret för mitt köp är 1309858.
Med vänlig hälsning
Redigerad kommentar
Ahhhh, men ta och vänd upp och ner på tabelljävulen då.
Denna tabell utgår vi ifrån! (efter uppehållet)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Kostiainen:
Har du en tvilling som är modoit, hahaha!!
Kostiainen:
En gång var jag i en kyrka. Då kom det in en galen man och vrålade "Detta är en satans synagoga!!"
Raggaren Putte: Chill. Det lyxiga med att ligga avsågade är att man kan - och bör - koncentrera sig på sitt. Räknar jag rätt har Timrå efter uppehållet tagit 9 pinnar på 5 matcher. Det är inte riktigt 2/match (vilket vi behöver), men nära nog.
Så länge man tuggar på så finns det hopp, alldeles oavsett hur formkurvorna svänger för lagen ovanför.
Milstolpe: för första gången har vi inte mindre poäng än spelade matcher!
Det tycker jag är värt att skåla på. Häller upp en wirre, och känner mig crazy så här på tisdagen. Prosit!
Raggaren Putte: Nu blir det en blandning mellan stoff och låg humor.
Men tog Växsjö den i tvåan?
Kostiainen: Aha, jag felkalkylerade tabellen..
Mi scusi, mi scusi
7 poäng till Dödgrävarriket, 10 poäng till Himmeln.
Var inte längesedan vi hade 12 poäng till Dödgrävarriket, så nog går det uppåt, men i mikroskopisk takt.
Härligt att ta en hyfsat oförtjänt tvåa! Tror jag, har enbart lyssnat på två trötta webradiogubbar. Men dom lät lite ledsna, så jag tror att det kan ha varit så.
Mullenu också att Jocke fick hålla siffrorna nere och procenten uppe. Första straffläggningen på länge som man faktiskt kände hopp inför.
Och Perra börjar plötsligt måla som en tok. Hur viktigt är det på en skala?
Nu väntar lite småsvettiga matcher framöver. Mycket LHC och Lule ett tag nu, och mot dom lagen har vi väl tagit mer än hälften av vår totala poängskörd?
FBK borta känns aldrig omöjlig. Märkligt nog, men det sitter kanske i från första elitseriesäsongen. Brynäs hemma därefter, däremot...huamej. Där är det nästan läge att belåna huset upp till nock och göra en stoffie-boy.
Nu vill jag ha en center på det här. Det positiva i bedrövelsen verkar dock vara att vi verkar ha börjat få igång Haggan. På radion lät det som att han spelade nonstop i tredje.
Timrå Icon: I ett holistiskt perspektiv avancerar vi.
Jamenvafanspamcontrol?
Komareks straff. Den bär vi med oss. Fy fan vad dålig den var.
TVÅ KUSAR!
superfalle:nä man måste ha 100 linaq in å ut minst om det ska funka......