Villervalla: Ja nu tycker jag att vi har tightat till försvarsspelet ändå men vi har fortsatt riktigt svårt att ta oss in på heta lägen offensivt. Det måste komma in offensiv spets, så är det bara! Funkar inte att göra 1-2 mål per match i längden.
Zäta75: Vi kan samla in pengar till klubben så att Per Svensson kan få högre lön. En lagkapten kan inte ha bland de lägsta lönerna i laget.
Men Ante är nöjd att vi håller Luleå på utsidan... Jo tjena. Vi ser ut som ofarliga sitting ducks. Typ. Om tränarna inte hinner med att se verkligheten direkt under matchen, då är ett tips att man alltid kan kolla matchen i slowmotion i efterhand.
Tålamod far åt helvete. I brist på anfall blir vi snart nominerade till Nobels Fredspris.
thorwald: Jo men ändock bättre än som när det va som sämst.. vi får ju aldrig nått andrum när vi knappt kan gör amål framåt eller skappa några längre anfall.
thorwald: Samtidigt med lite perspektiv så har Färjestad med sin trupp riktigt risig statistik. Släpper väl till näst mest skott och har svårt statsistiskt att ta sig till farliga skott i skottsektorn.
Så folk som önskar Pennerborn som tränage blr kanske tänka efter lite, vet folk som dessutom klagat på bristande förmåga att ändra en matchbild, känns som vi hört den förut?
Sputnik: Det är en kombination av att motståndarna har bra försvarspel, och vi inte riktigt får till det framåt och att vi hamnar för djupt i egen zon och är alldeles för passiva. Det är jobbigt att jaga puck i egen zon även för anfallare. När vi väl får tag på pucken måste vi byta.
Tränarna svårt hjärndöda Alvarez Andersson haha Grattis Nubben till detta pajas bygge. Blir det inte tränarbyten och stora ändringar i spelar truppen så lämna WO resten även kvalet
Att hålla fast en motståndare med armen(inte handen) är också fasthållning att göra det en meter från domaren är inte ens lite dumt det är bara jätteonödigt på alla sätt..
Och det i andra perioden när det är långt till båset… Då är man kompis!
SMÅLAND: har INGEN avgått efter ikväll så kan inte bara ALLA stanna hemma på lördag? Nubben borde verkligen fundera på om han är rätt man på rätt plats. När senast lyckades han med något? Finn air för 15 år sen? En säsong?!
9630: Ja du är sannerligen en äkta supporter som vill att alla ska stanna hemma. Hoppas jag slipper se dig när jag kör mina 40 mil till ladan på lördag.
stoff: Tja. Det är ju inga överkörningar, förutom matchen mot Leksand. Men det ger ju likt förbaskat noll poäng om man hela tiden drar på sig hedersamma förluster. I början var försvaret ett såll. Nu ser det bättre ut, men då har vi istället inget anfallsspel alls. Det är det för med täcket. Jag tror vi behöver ett större täcke.
Men bänka Alvarez din jävla Clown Freddan in med Hartman eller Lodin i 1a. Hur jävla blind är dessa tre skämnt i båset obegripligt hur man står helt förlamad utan att fatta ett piss
FH - avdammad: äkta och äkta. Blir man inte förbannad över vad som sker och kräver förändring så de är kanske då man är supporter. Va nöjd o glad äta varmkorv och ta lite lotter
SMÅLAND: Jag tror inte det är fel på spelsystemet, ni spelar riktigt jävla bra i egen zon och håller Luleå på utsidan, dom har förtvivlat svårt att komma in på erat mål.
Det ni behöver är självförtroende, det syns att det är motigt och mycket hängskallar, erat PP som normalt är toppklass blir lite statiskt och det flyter inte riktigt på, Skulle ni få en seger och lite medstuts så tror jag absolut ni kan skaka liv i tabellen igen. Byta tränare och mixtra med spelsystemet nu kommer inte förändra någonting mer än kanske kortsiktigt.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀