1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591431 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04

« · 2250937 · » Till forumet

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Återigen ser det ut som vi spelar boxplay i 5 mot 5
Låst ämne

Jahopp så länge höll dä!!!
Låst ämne

Villervalla: suck... då var väl även denna match körd.
Låst ämne

Villervalla: Ja nu tycker jag att vi har tightat till försvarsspelet ändå men vi har fortsatt riktigt svårt att ta oss in på heta lägen offensivt. Det måste komma in offensiv spets, så är det bara! Funkar inte att göra 1-2 mål per match i längden.
Låst ämne

roger_sundsvall: 1 mål i baken är bra..... Vi ha tur som inte ha 10mål i baken
Låst ämne

Sputnik: Tightat till försvarsspelet? Det ser bedrövligt ut. Så jävla passivt och långsamt
Låst ämne

Omark visar Timrå Ik varför man inte ska låta honom sätta upp sina lagkamrater…

Ligga nära, spela fysiskt…

Nääääääääää ligga långt ifrån undvika fysisk kontakt och kolla på när ett snyggt slagskott sitter i bortre krysset…

Jävla kattungar!
Låst ämne

Sputnik: jag tycker inte alls ni spelar dåligt, det känns som en jämn match som lika gärna kan gå er väg bara inte laget ger upp o lägger ner.

Det är dags för en vinst nu!
Låst ämne

Sputnik: Japp, helt ok spel idag. Vi är ofarliga framåt iofs..
Låst ämne

Zäta75: Vi kan samla in pengar till klubben så att Per Svensson kan få högre lön. En lagkapten kan inte ha bland de lägsta lönerna i laget.

Men Ante är nöjd att vi håller Luleå på utsidan... Jo tjena. Vi ser ut som ofarliga sitting ducks. Typ. Om tränarna inte hinner med att se verkligheten direkt under matchen, då är ett tips att man alltid kan kolla matchen i slowmotion i efterhand.

Tålamod far åt helvete. I brist på anfall blir vi snart nominerade till Nobels Fredspris.
Låst ämne

thorwald: Jo men ändock bättre än som när det va som sämst.. vi får ju aldrig nått andrum när vi knappt kan gör amål framåt eller skappa några längre anfall.
Låst ämne

thorwald: Samtidigt med lite perspektiv så har Färjestad med sin trupp riktigt risig statistik. Släpper väl till näst mest skott och har svårt statsistiskt att ta sig till farliga skott i skottsektorn.

Så folk som önskar Pennerborn som tränage blr kanske tänka efter lite, vet folk som dessutom klagat på bristande förmåga att ändra en matchbild, känns som vi hört den förut?
Låst ämne

Sputnik: Det är en kombination av att motståndarna har bra försvarspel, och vi inte riktigt får till det framåt och att vi hamnar för djupt i egen zon och är alldeles för passiva. Det är jobbigt att jaga puck i egen zon även för anfallare. När vi väl får tag på pucken måste vi byta.
Låst ämne

Usch så dåligt 😖
Låst ämne

Statistiken för PP måste ju sjunkit rejält på sistone.
Låst ämne

Hur många PP har vi genomfört utan mål framåt? Är vi nära rekord här också?
Låst ämne

BlackBay: BP, nu smäller det åt andra hållet.
Låst ämne

Tränarna svårt hjärndöda Alvarez Andersson haha Grattis Nubben till detta pajas bygge. Blir det inte tränarbyten och stora ändringar i spelar truppen så lämna WO resten även kvalet
Låst ämne

Smokey: det absolut enda som inte varit skit med det här laget har nu officiellt blivit skit. Vilket kasst PP vi har.
Låst ämne

Modano: Jag tror att vi får höra att vi stod upp bra från tränarna. Tålamod. Tålamod.
Låst ämne

Smokey: Lär bli det 358 gången
Låst ämne

Blomqvist-Liljewall-Alvarez skulle nog funka dessa tre har alla rutin och samma temp i kroppen, så kedjan bör få synk.

Hartman-Lundin-Lodin skulle nog också fungera i min bok. Alla lira även i Timrå förra året.

Nä kanske dags att ge Erik Andersson, då han är en brunkare, som vill utveckla sin offensiv, chansen med Hanzel och Rattie.

Sedan en fjärde med

Walli-Madsen-Boyce

Sedan är vi 3 som vi kan skeppa

Liljegren, Olofsson, Lööke.
Låst ämne

Jag tror Lodin är sjuk med…

Sega ben…

Fasthållningen visar orkesbrist med…

Att hålla fast en motståndare med armen(inte handen) är också fasthållning att göra det en meter från domaren är inte ens lite dumt det är bara jätteonödigt på alla sätt..

Och det i andra perioden när det är långt till båset…
Då är man kompis!
Låst ämne

Smokey: Vi behöv en ny röst i båse!
Låst ämne

söder över: klart han har sega ben när man spelar i en fucking skit lag som Timrå..... Jävla sop gäng, så jävla less
Låst ämne

SMÅLAND: ja för många matcher sedan...
Låst ämne

stoff: Kom igen FreddAnt, försök väck laget! Det är inte över ÄN.
Låst ämne

SMÅLAND: har INGEN avgått efter ikväll så kan inte bara ALLA stanna hemma på lördag? Nubben borde verkligen fundera på om han är rätt man på rätt plats. När senast lyckades han med något? Finn air för 15 år sen? En säsong?!
Låst ämne

9630: håller med!!! Alla stannar hemma om inget händer!!!!!!
Låst ämne

stoff: Och vi behöver ett nytt spelsystem..
Låst ämne

stoff: vi är så jävla kassa att det är skämmigt.
Låst ämne

SMÅLAND: nytt spelsystem kommer med ny tränare
Låst ämne

stoff: dock skulle de aldrig hända. Finns för många goddag yxskaft supportrar
Låst ämne

Alvarez är så jävla dålig att det är helt sanslöst!

Han kan inte passa han kan inte åka fort han kan inte vinna en duell han kan fan ingenting han är pissämst jävla mojjevärvning!

Det värsta är att han gjort de där slutmålen med benen vilket innebär att Freddan ser honom som gudabenådad offensiv kraft!

Pisslag!!!!!! N
Låst ämne

lungan: Blomqvist-Liljewall-Alvarez kan absolut fungera i en tredjelina…i allsvenskan.
Låst ämne

Bara 1 mål upp , lite offensiv i tredje på det här så .....
Låst ämne

Brodda13: Freddan hade rätt i senaste intervjun, spelarna måste helt enkelt bli skickligare till nästa period.
Låst ämne

Brodda13: Alvares tappar puck två gånger i samma byte när han egentligen har allt under kontroll, Luleå får en jättechans. Pojkhockey av Alvares.
Låst ämne

Smokey: Kan de inte bara skicka Alvarez till HA? Har sällan sett rn mer menlös spelare i Timrådressen, eller jo han är väl i klass med JT Barnett..
Låst ämne

9630: Ja du är sannerligen en äkta supporter som vill att alla ska stanna hemma. Hoppas jag slipper se dig när jag kör mina 40 mil till ladan på lördag.
Låst ämne

stoff: Tja. Det är ju inga överkörningar, förutom matchen mot Leksand. Men det ger ju likt förbaskat noll poäng om man hela tiden drar på sig hedersamma förluster. I början var försvaret ett såll. Nu ser det bättre ut, men då har vi istället inget anfallsspel alls. Det är det för med täcket. Jag tror vi behöver ett större täcke.
Låst ämne

Alvarez din jävla gliiiidaare
fy fan
han gör ju inget
skicka fanskapet
totalt menlös spelare 💩
bänka alavarez nuuuu
Låst ämne

Woody:

Helt ok insats idag ( med timrå-mått). Poängchans finns. Sedan en 3:a på lördag sedan landslagsuppehållet. Vore något det.
Låst ämne

The great one: J J har börjat plocka några luriga puckar också . Vi kanske kan få straffslag i tredje den här matchen också ?
Låst ämne

Men bänka Alvarez din jävla Clown Freddan in med Hartman eller Lodin i 1a. Hur jävla blind är dessa tre skämnt i båset obegripligt hur man står helt förlamad utan att fatta ett piss
Låst ämne

På riktigt? Har vi ett skapligt stabilt försvar?

Jag kan köpa att tränarna säger att vi knappt har något anfallspel. För det ser man tydligt.

Är jag korkad? Vad är det för stabilt försvar man talar om?

Och vem fan är kapten? Den personen kan få huvudrollen i nya filmen:

- Den osynlige mannen 3.
Låst ämne

FH - avdammad: äkta och äkta. Blir man inte förbannad över vad som sker och kräver förändring så de är kanske då man är supporter. Va nöjd o glad äta varmkorv och ta lite lotter
Låst ämne

SMÅLAND: Jag tror inte det är fel på spelsystemet, ni spelar riktigt jävla bra i egen zon och håller Luleå på utsidan, dom har förtvivlat svårt att komma in på erat mål.

Det ni behöver är självförtroende, det syns att det är motigt och mycket hängskallar, erat PP som normalt är toppklass blir lite statiskt och det flyter inte riktigt på,
Skulle ni få en seger och lite medstuts så tror jag absolut ni kan skaka liv i tabellen igen.
Byta tränare och mixtra med spelsystemet nu kommer inte förändra någonting mer än kanske kortsiktigt.

Ett mål upp, kämpa gubbar!
Låst ämne

Linköping led…
Djurgården led…
Vänn dä för oss och ikväll..
Låst ämne

9630: Japp. Alla stannar hemma och spammar sociala medier att vi vill ha spets. Det måste nog vara det bästa man kan göra som supporter!
Låst ämne

« · 2250937 · »