1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591430 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04

« · 2251156 · » Till forumet

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Zäta75: Luleå skjuter ju när de får lägen. Timrå spelar hellre runt….
Låst ämne

Vi slapp tom kasse idag i alla fall.
Låst ämne

roger_sundsvall: dags att ta målvakten känner man igen
Låst ämne

Rallarn: Vi går på stigen mot rekordet!
Som Sveriges sämsta lag, men Freddan han sitter säkert i sitt bås... da da da....
Låst ämne

Nu måste Freddan ta målvakten.

Med kvällens resultat i SHL har vi 10 poäng upp till näst sista lag. Målskillnaden kan också bli episk.
Låst ämne

Smokey: Så lätt det är när man helt ensam får glida in i skottsektorn och skjuta. En sån där yta har vi inte haft sen vi spelade finalen mot Björklöven i våras.
Tyvärr är vi kvar i HA.
Låst ämne

Katastrofbygge tyvärr. Förstår inte hur Nubben kunde tro ett lag med så många halvdanna spelare skulle lyckas i SHL. Man såg ju redan tendenser förra året att vi hade svårt mot vissa lag som spelade bra försvarsspel som Västervik t.ex. Lägg då till att vi knappt fått in bättre spets och att motståndarna är mycket bättre framåt. You do the math.
Låst ämne

FH - avdammad: Nubben har nog bränt alla stålars, ville ju ha bredast trupp i SHL, kvalité? Nej varför det bättre med kvantitet..
Låst ämne

AVGÅ ALLA!
Låst ämne

Triathlet: intelligent screening av lulekillen på Laleggia där innan målet.
Låst ämne

Inte kunde Johansson få göra en bra match heller.
Lodin katastrofal idag, många bra aktioner men han har spelat bort pucken väldigt många ggr genom att åka rakt in i motståndare.
Låst ämne

thorwald: Blanda och dela om.
Låst ämne

She: vi måste sätta märket för värsta uselhet någonsin oavsett sport innan vi börjar jobba med andra målsättningar…

Men…

Tyvärr än så länge har vi många ljuspunkter som vi måste släcka innan vi kommer dit…

Sådär!

Nu är det en ljuspunkt mindre…

Kolla på dom där vita sveken!

Vilket jävla haveri!

Supportrarna borde pissa på era jävla liv era lata oengagerade jävla pissråttor!

Spelar ju fan ingen roll om motståndaren har talang eller inte vi gör fan alla bra genom att skänka dom alla jävla ytor dom än vill ha!

AVGÅ ALLA!!!!!!!!!
Låst ämne

Soulless: grattis! Ni hade nog haft tre sm-guld om inte corona förstörde bara för er. Enda laget i Sverige som drabbades. Tråkigt för er
Låst ämne

På slutet har vi mött 3 back-up målisar ( Brage / Leksand , Rubin /Frölunda och nu Wallstedt / Luleå och dom har spikat igen , förutom straffen som Hanzl satte
Låst ämne

Engsund bar åk å fyra Timråspelare bar åk å titt!!!!
Vi ha inget….
Vi har INGET!!!
Varför i helvete förstör mann en hel kväll på detta!!!
Nu kann dä mys i bussen hem..
Låst ämne

Hassan: Ja, berövade SHL och sedemera SM-guld pga corona är ett helvetes skit 🤣
Låst ämne

nubben har gått ALL IN....
på travet...
alla 💲 bortblåsta
Låst ämne

Zäta75: Det är ju för sent nu. 80% av detta lag måste fan bytas ut om 10 pinnar ska hämtas ikapp. Näe nu kan Nubben spela på travet ett par månader sen in med spelare strax innan fönstret stänger.
Låst ämne

bar mofftak: Hoppas att detta var Johanssons sista match i Timrå IK. Inte för,att det är hans fel att vi förlorar.Satsa på Rajaniemi och en ny målvakt.

Nubben i bild nu. Ser sammanbiten ut

0-4 JAG SKÄMS
Låst ämne

Soulless: ni har inte berövats något alls. Kommer inte gå upp i år heller. Det mest intressanta nu är ju vad ni kommer skylla på
Låst ämne

Zäta75: Alvarez ska inte spela alls. Enligt mig har vi bara 2 klass spelare framåt och det är Hanzl och Lodin. När dessa fick chansen tillsammans så skapade vi tryck framåt i nästan varje byte de var inne. Tyvärr så får vi 3st 4: femmor då, därför måste Nubben inse att minst 2 klasspelare måste in framåt samt 21 som forward
Låst ämne

bar mofftak: Fast idag kan man vi inte kasta JJ under bussen. Vi kan ju inte göra mål framåt. Akitsamma hur bra målisar vi än har ärligt talat. Rätt menlöst att spela 0-0 alla matcher.
Låst ämne

Golf är fan underskattat...

Har Timrå något lag i V75?

I dag slängde jag inte ut någon TV.

Nu rök min fina IN NUBBEN WE TRUST-kepa.
Låst ämne

Zäta75: 4-0, pinsamt.
Låst ämne

Sputnik: Nejdå. Jag menar att om han inte släppt 3-0 onödigt enkelt så hade han faktiskt gjort en bra match. Men det blev skit det också.
Låst ämne

Trodde det skulle bli 4-0 med två i tom kasse. Men vi lyckas alltså släppa in 4 mål ändå med keepern kvar… 😹
Låst ämne

Villervalla: Luleå behöver inte ens spela bra eller anstränga sig mycket för att vinna. Jag skäms.

10p upp nu till säker mark. Redan avhängda för att inget har gjorts. Stora förändringar krävs nu Nubben.

JAG SKÄMS. Det hoppas jag laget gör också
Låst ämne

Hahahahahahaha!!!!

Den bjuder vi på alla dagar i veckan! Hahahahhaha
Låst ämne

bar mofftak: Där står ju nubben!! Kan han ju riva Freddans kontrakt efter slutsignal o köra pappers konfetti över Freddan
Låst ämne

Zäta75: Nä men, ja men vi spelar bra, va, nu gäller bara att vi får resultat framåt, va.
Låst ämne

12 raka
br💩näs på lördag
kör vi 13 raka???
Låst ämne

bar mofftak: Jo håller helt med! Han har varit stabil ikväll!
Tror inte Nubben har koll på läget alls, imorn blie det nog rätt dyster tillställning kl 14.
Låst ämne

söder över: Händer det ingenting under landslagsuppehållet så ska jag inte se en match till den här säsongen. Kvalet knackar på dörren och oavsett om det är DIF eller LHC vi får möta så undrar jag om Timrå ens kommer kunna vinna en enda match. Som det ser ut nu känns det som våra motståndare kommer ta hem det med 4-0, utan att förta sig.
Låst ämne

Hassan: Kul att du tog min kommentar på allvar, den var inte seriös.
Men jag förstår det beror på Timrås SHL-fiasko så jag ursäktar dig.
Låst ämne

Sputnik: Inse att det är kris nu. Det är inte roligt längre. Något måste göras under uppehållet
Låst ämne

Kul, vi ska alltså spela seriematcher resten av november, hela december, januari, februari, mars innan det blir kval.

Vem ska gå på matcherna och se ett lag som är klasser sämre än motståndarna?

Kommer vi vinna en match ens?

Avgå alla.
Låst ämne

Nu är måttet rågat, man känner en uppgivenhet som man aldrig har gjort med Timrå förut. Det värsta är som många här skrivit tidigare att INGENTING händer. Inte ens en utlåning av spelare som UPPENBARLIGEN inte platsar i SHL. Man skäms mest bara just nu, usch.
Låst ämne

jå1: man brukar prata i sorgset ordalag om att spelare sprids vind för våg när man åker ur en serie men det är nog enda vägen att gå för Timrå i det här läget. Vi åker ur, alla kontrakt bryts, nubben får gå, Freddan får gå och sen får klubben bygga nytt från grunden.

Det är för fan en skrattfest för alla motståndare när dom möter oss. Nubbens kringresande cirkus får vi nog stå ut med resten av säsongen men sen får det fan vara nog.
Låst ämne

Tyvärr rabbuslingar…
Men vi är det största fiaskolaget som gått upp i ES i modern tid!!
Bara 5 förluster kvar till vi historiska!!!
Jag Brynäs lär krossa oss på lörda i EON!!
Låst ämne

luuugn tålamod
snart sitter försvarsspelet
visst ere 52 omgångar??
vore coolt o TORSKA 52 matcher på RAKEN
Låst ämne

Mcmac: orkar inte ens vara sur längre. Likgiltigheten har kommit så långt.
Låst ämne

Hahaha, Ante i intervjun, ungefär det jag skrev.
Låst ämne

Sån jävla misär det är att se detta.
10 poäng och 16 mål för att undvika kval.

Vad som är så förbannat synd dock är att vi gör BRA matcher ofta just nu, men har ingen som helst offensiv som ger oss chansen att vinna.

Innan någon hoppar på kommentaren om att vi gör bra matcher så tycker jag det är viktigt att kolla match till match. Hade vi vunnit 5 raka innan denna Luleåmatch så hade vi förmodligen reflekterat över detta med "helt okej, men idag ville den verkligen inte in". Tyvärr så överskuggas ALLA positiva insatser med att vi är i ett hål som nog tyvärr blev för djupt för att ens försöka ta sig ur.

Målsättningen efter livesändningen imorgon 14:00 borde skrivas om till att INTE bli det sämsta laget i ligans historia poängmässigt (KHK 32 poäng just nu). Det blir en tillräckligt stor nöt att knäcka i vår situation. För hur i helvete ska vi mäkta med att vinna 9/36 matcher?????
Låst ämne

Brodda13: nummer 52 säger jag bara 👏🏻👏🏻👏🏻 Pinsammaste man varit med om i shls historia att han lirar
Låst ämne

Ante: Dä ä bar å jobba på…
Dä lossna snart…
Pucka studsa int vår väg….
Ingen uppgivenhet där int 😖
Låst ämne

Zäta75: Det är alldeles försent att agera nu, det skulle gjorts för länge längesen. Nu är det bara att spara stålarna och stålsätta sig inför det stora publiktapp som kommer efter förlusten på Lördag, försöka klara ut säsongen ekonomiskt, kanske lösa några dyra kontrakt. Sen börja om och bygga nytt. Äventyra inte ekonomin igen.
Låst ämne

Konsekvent sopsämst!

Livet är fint!

Kommentatorn: dom är när men…

Hahahahaha

Men snälla…

Brynäsare modoiter Frölundare någon leksandare kommer med kommentarer om hur bra det ser ut!

Sitt ner det lossnar det är nära!

Vad är det för fel på er?

Svensk högsta liga har aldrig sett något så svagt någonsin det här är det mest usla lag som någonsin synts…

Haha…

Sparka folk.

Spelare och tränare måste bort.

Känns det som att det gör någon skillnad nää?

Men då så låt oss slippa sparka någon…

Det skickar också signaler…

Haha…

Engsunds kommentar: allt gick in…

Hahaha ja det brukar vara så…
Låst ämne

8633: Och nr 52 är kapten. Största och pinsammaste misstaget på länge. Gör om gör rätt!

Ska vi starta en kampanj och skriva till klubben om att göra Per Svensson till kapten? Tryck gilla isf
Låst ämne

52 RAKA TORSKAR
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Låst ämne

« · 2251156 · »