Sputnik: Rajaniemi har en högre högstanivå än JJ alla dagar i veckan. Har inte getts en chans att nå den pga för lite matchande.
Han var trots allt en av de absolut bästa i Finland över flera säsonger. Jag pudlar om han läcker som ett såll men tycker inte alls att det ger sämre förutsättningar på förhand.
9108: Minns faktiskt inte, kan vara så. Nu var det rätt längesedan Rajjaniemi stod och han har sett ut att sakna självförtroende totalt. Men det gjorde ju iofs Brynäs målvakt med för att sedan växla upp för att bli en av ligans bästa målvakter.
Jag tror att Rajaniemi är betydligt bättre än vad han visat hittils, men det har bara inte funkat i Timrå och kanske inte känt förtroendet heller.
falconuggla: Paigin med på bussen upp till Lule. Om allt pappersarbete går igenom så spelar han mot Luleå. Det svåraste just nu är att få tydligt svar vilka papper som krävs.
Sputnik: Om jag såg rätt bland "Tröjnummer genom tiderna" så har t ex spelare som Dennis Persson, Mikael Simons, Niklas Sjögren(vet ej vem det är) spelat med nr 8 så ur det perspektivet kan väl vår käre ryss också ha en 8a några matcher PÅ ETT villkor, att han dominerar som Bulla. Annars är de väl lite dålig tajmning med just 8a.
Sputnik: Hur ser bettingoddset ut för hur många matcher det dröjer innan dom tryckt namnet på tröjan? Skulle nog kunna skicka in en femhundring på 5 matcher.
falconuggla: Vilken proffsklubb.. Haha känsla att ge han nr 8, sen komiken att det kommer ta fram till sista matchen i negativa kvalet innan han får sin riktiga tröja..