9386: det ska ju vara straff för Luleå på det Erixon gör. Rätt dålig närvaro på Lundin och Erixon ikväll. Bra period av oss generellt men vi tappar det lite på slutet. Aja, bättre period än så här, borta mot Luleå, kan vi ju inte hoppas på.
Andersson: Nästa säsong måste Erixon gjort sitt. Håller med att Boyce kedja skulle bytt efter målet. Håller inte med om juniorerna. Tycker Värmehed ser intressant ut med den korta speltid han fått. Måste få chansen att utvecklas=speltid. Hoppas djungelordspråket stämmer att när Boyce gör mål vinner Timrå
Håkkybåkky: exakt min åsikt, men att inte Lundin släpper klubban direkt är korkat värre, hade sett roligt ut när lulekillen håller i klubban själv och drattar på arslet....
Vi kan bänka Lundin när spelarna börjar komma tillbaka, herregud vad han är en säkerhets risk dem flesta matcherna
Lyytinen gör inte många misstag, impad.
Alvarez jobbar på
Måste nu hålla ut i 20 minuter och ta sönder hela deras formation när de börjar närma sig slutet… Luleå spelar tråkhockey tills de är 1 minut kvar då börjar dom vara mer aggressiva på mål
Kebab_House: amen Erixon VET att det är 8 sekunder kvar på klockan när pucken släpps. Således bör han veta att det är 1-2 sekunder kvar när han lägger sig på pucken. Med lite smartness där så boxar han ju pucken ner i sarghörnet istället för att dra in den med handen och blockera den. Så dumt så klockorna stannar.
Kul det man ser dels i den här matchen. Spelet, kunna vända matchbild, lufta junisar i Luleå. Sedermera skeppa bort "tunga" namn, fixa och dona för att röra om i grytan. Gillar det jag ser
297: Han vet också att det inte kommer hända något om han greppar pucken i 2 sekunder utanför målområdet. Han drar den mot buren och inte in i i målområdet.
SebastianH: precis, allt ser mycket bättre ut! Till och med i första när anfallsspelet klickade så höll vi Lule på utsidan! Det finns en spelide iår! 👍
7043: Hade jag haft svar på den frågan så hade jag skickat in Molinder i en drickakyl för en period och stått på bänken själv och vrålat. Hoppas verkligen att Wedin kommer igång snart, han behövs!
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.