1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Luleå-Timrå

« · 187132 Till forumet

Luleå-Timrå
Skönt att Luleå vann!!!Nu går ni inte om oss i tabellen
Kommentera

Sv: Luleå-Timrå
Coash seger för luleå.
De lyckades med taktiken att dra ner tempot och få till en sönder ryckt match.
Det tråkiga med det hela är att vi nappade tog hela betet ja till och med metspöt.Orutin eller trött het? Troligen trötthet.
Nä nya tag.
Kommentera

Vi ser det positivt: Nu är det laddat med tändvätska igen. Brynäs får smaka på Timrå-hämnd nu på lördag, sen har vi ju gratis tändvätska för nästa Luleå-match också!
Kommentera

henrik: Va??Det gjorde de ju inte alls. Luleå spelade ju jättebra, därför vann dom.
Kommentera

henrik: Det var inte trötthet eller orutin...utan välgörenhet!;)
När övriga norrlandslag sladdar i tabellen så måste vi ju ta vårat ansvar och dela med oss lite.
Kommentera

Frölunda85: Och vilken planet är du ifrån då?:-D
Kommentera

Undrar om inte Freddan bör få stå på lördag, Kapanen var om inte dålig så iaf riktigt instabil idag, många farliga returer bidde det. Kapanen var seg efter förra matchen sa han, kanske dags att vila honom 1-2 matcher så han kan göra sig själv rättvisa, ingen idé å köra slut på honom såhär innan slutspelet.
Kommentera

Selina: Frölunda planeten
Kommentera

En konstig och tuff match, det gick väl för lätt i början och personligen tyckte jag det var en del konstiga beslut från Kenta, t.ex Mathiasson var inte med i matchen över huvud taget, han såg mycket seg och tam ut, han borde ha vilat i dag och jag tycker att det var fel straffskytt, Hallin borde ha fått chansen, han hade redan fördel att i friläge lurat bort Henriksson.

Timrå kommer igen på Lördag, Brynäs kommer att få det hårt.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Frölunda85: Det kan vi väl göra ändå. Det räcker ju att Linköping vinner med 12-13 mål....
Fast hur troligt är det egentligen ?
Kommentera

Håckla:
Jag tycker att Crippe skulle ha fått chansen att lägga straffen. Då skulle vi ha vunnit med tvåsiffrigt. Henriksson hade också fått kliva utav banan då. Om också Freddan skulle ha fått chansen så skulle det ha blivit en helt annan match. Freddan hade spikat igen, sanna mina ord.

Tekningarna såg dock bättre ut än på länge. PP:et såg väl också bättre ut än mot VF. Dock så var det inget tempo i denna match jämfört med Frölundamatchen senast. Det var en slutspelsmatch om något det. Skicka på Virus en penicillinkur för han kan inte vara riktigt frisk.
Kommentera

Såg matchen på TV i kväll å jag kan bara säga en sak.... USELT!!.
Kommentera

Äh, kom igen nu Timråfans runt om i landet. Vi kan väl inte gräva ner oss för den har förlusten. Kom istället ihåg att vi före matchen hade 11 raka utan förlust under ordinarie matchtid. Jag håller med något av de tidigare inläggen om att vi måste dela med oss av poängen till norrlandslagen.
Brynäs däremot kommer att åka hem tomhänta på lördag.
Alla till hallen
Kommentera

Jag hade bara Radiosporten och Tv-sporten att gå på, men vad var det som hände egentligen? Efter vad som verkade vara en bra inledning tappade Timrå allt. Och Sjögrens tilltag tyckte jag definitivt inte om. Någon som kan upplysa mig närmare om vad som hände där?

Men men, vi tar nya tag.

Älska Timrå IK - i medgång såväl som motgång.
Kommentera

Man kör väl lite självplågeri och ser hockeykväll då...ifjol kunde man ju knappt se ett program.
Kommentera

Frölunda85: Vad kan du om hockey.
Man kan hitta din signatur här och var och det är alltid märkliga synpunkter som du kommer med.
Skulle tro att du är komunpolitiker eller Göteborgare.
Kommentera

Kan inte förstå dom som tycker att det här var en dålig hockeymatch. Så här ser det ju ut i ett slutspel. Jag gillar iaf att se på hockey när det verkligen gäller något....som i ett slutspel.
Kommentera

henrik: Är det något fel i att vara Göteborgare??
Kommentera

Frölunda85: Vill Du verkligen vi skall besvara den frågan..?
Kommentera

« · 187132