Johan J: TACK.....för att du tror på mig.Det sporrar mig ännu mer att predika Timråframgångar även i fortsättningen.Nu hjälps vi åt så att vi bärgar SM-BUCKLAN i år.......Halleluja halleluja allesammans!Amen.
SMÅLAND: Vi halkar efter i skytte-, assist-, poäng- och plus/minusligorna genom avancemanget. Hur ska vi bära oss åt för att behålla och förstärka ställningarna? Det är ju för hemskt att vi inte får spela fler matcher innan semifinalerna drar i gång. I besvikelsen kan vi glädja oss åt att Timrå har vunnit med 4-0 i matcher mot ett tappert kämpande Luleå.
SMÅLAND, du är en pastor, en evangelist. Din predikan har gjort utslag. Han där uppe har hört oss som ställt sig i led bakom dig. Välsigna SMÅLAND. Amen.
28 års väntan är över.........vi har nått ännu ett utav mina mål som jag hade sedan i hängmattan i somras......allt går planenligt......vi pissar på Luleå i 4 matcher och vi blir som första lag klara för Sm-Semifinal.......uträknade innan säsongen,men alla hade fel utan jag......jag hade tron på mirakel och jag hade rätt.......nu fortsätter vi mot vårat slutmål......SM-GULD 2002-2003!!!!Jag vet att vi kommer att greja det här......nu får vi välbehövlig vila inför Sm-Semifinalen.....SKÖNT!!! TACK o GRATTIS Timrå IK ni är Sveriges Bästa Hockeylag......Vi har visat HockeySverige att vi klarade oss utan "Z"....... Vi krigar vidare.....KÖR HÅRT!!!!! LYCKA TILL!!
Älska Timrå IK ALLTID!! Ps:Titta på SVT-SPORT snart och njut.....SKÅL TAMJEFAN ALLESAMMANS!!!!TJOHOOOOOOOOOOOOO!!!
orion: Hoppas att han har lagt sig och dragit något gammalt över sig och tagit sig en rejäl tankeställare innan han uttalar sig om något som han inte vet något om!
heart: Knappast! Skönt att både Frölunda och Färjestad får jobba lite extra för att kunna kvittera ut semifinalbiljetterna, om de nu ens går så långt. Jag vet, vi ska inte snacka nåt annat än fredagsmatchen, men allt känns väldigt bra just nu!
timraande: De vaknar väl inte i COOP Arena förrän i slutet av matchen då Träspriten börjar verka. Å andra ser de ingenting då så egentligen kan vi inte lasta dem för deras urusla beteende.
heart: Sitter i helt fel land för att kunna se matchen på plats. Får klara mig med hockeyradion, men det är spännande det också! England är rödvitt för övrigt! Alltid röd och vit hockeydynamit!
Ska mycket till om Luleå ska orka vända nu - två raka hemma för oss!
Så underbart härligt !! Tänkte skriva en brasklapp kring att behålla inställningen till nästa match.. men man måste ju kosta på sig att vara glad någon gång också !!
Johan J: Härlig och stark Lagmoral avgjorde Matchen! Va fattigt att höra Lule fansen ropa Vi hatar .....! Men då kontrar Timrå klacken med Vi älskar .....! Härligt TIMRÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fy fan vilka Grisar Luleå, dels spelarna och publiken *Skärp ER* Var på matchen i måndags, vilka stora ryggsäckar Timrå hade då*oj oj* Dåligt gjort av publiken!