MixMasterMike: "Tjänsten fungerar ej för Mac OS." står det på introsidan tyvärr. I och med att de har gjort allt i flash är det svårt att ge nån direktlänk till ljudfilen...
Per HApps: vad snackar ni om, jag har exakt samma program och plugins, det verkar bara vara så att de inte kan idertifiera min kofiguration. Det funkade ju kanon ända tills nu, vad är skillnaden mot ifjol????
Man kan ju bara hoppas att detta går att fixa, jag VÄGRAR byta till PC..
Fan också! Jag får bara ett felmeddelande "inget media" Jag har installerat WMP9 och har fått grönt att det skall funka! Vaför skulle dom göra om det har då??? Funkade skitbra förra säsongen!
Jag har skickat klagobrev till hockeyligan om deras nya suspekta krav, gör det du också. Ju fler brev dom får, desto större är chansen att dom gör något åt det...
Vad detta beror på är kass programering, detta borde vara hur lätt som helst att fixa om man bara är lite om sig och kring sig - FIXA DETTA NU!!!!!!! Att programerarna inte har lust att lära sig är bara oförskämt tycker jag, synd på en annars superbra tjänst som jag gladeligen hade betalat för... (det gjorde jag i fjol - hela säsongen)
Nu loggar ut och beger sig till jobbet. Hoppas man får lite moraliskt stöd från hockeysnackarna när man ska bråka med ofrälsta om fikapaus 21:30 och vilken kanal som gäller då på televisionapparaten.
Timrå IK. För er som gillar att sträcka armarna i luften.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.