Marcus: När jag satt i Engeland våren 2003 så funkade webradion perfekt, och då delade jag ändå en adsl-uppkoppling med nio andra. Nedladdningen var knappt 10 kb/s men det funkade bra ändå. Nu är det förjävliga krav, jag hade varit vansinnig om det hade varit samma då...
Timrå har ju inte skapat en enda målchans av det jag hört på Webradion, riktigt jävla illa verkar de tvara. De kan ju sätta sig i bussen efter 2a och åka hem istället.
Stefan: Ser att det enligt de allmänna kraven är ett minimikrav på ADSL med 512. Låter som att det är några kodknackare som fått storhetsvansinne på hockeyligan.se.
klm: En lösning tror jag skulle vara att få tillbaka koskinen och kasta om lite i femmorna, Kanske så att man kör Hedström och Nilsson med varan och Crippe och Zäta Kanske.... :)
Det tycks ju varit tillfälligheter som gjort att Luleå leder med 3-0. Utifrån det referat hockey live ger lät det som en händelsefattig första period och en andra period där lagen byter chanser med varandra.
De spelas i alla fall schysst musik periodpausen Grant Lee Buffalo. Såg dom göra en kanonspelning på Gino i början på 90-talet. Idag gäller det att söka det positiva.
Redheart: Tycker inte han är speciellt dryg, tydligen är jag värre då mina senast inlägg raderats omgående, vilket jag inte förstår.. Om folk inte har kunskapen måste man väl få hjälpa dem lite på vägen?
Redheart: ja vet fel av mig...=) KOM IGEN TIMRÅ! det gåååår vi har gjort det förr! fortfarande så har inte zäta,aalto,gunno gjort mål,gör dom det får vi minst 1 p ;)
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Jävlar vad förbannad jag blir!!!
Fram med ryggraden nu!!!