Synd på Moes utv där, men han hade inget att gör när Skogs gjorde sin patenterade "tappa puck i egenzon" fint.
Vi kom av oss där efter en fin period.
Kattgubben: vafan det är ju klart att det troligtvis bara är en hjärnskakning om så kraftig.
Efter Sannys smäll nere i göteborg var det där ingenting. Fan minns fortfarande blodet på isen, Sanny låg helt orörlig. Några ögonblick där trodde man det värsta..
Det som hände Raffl var otrevligt helt klart men inte ens i närheten av Sannys smäll som sagt.
Johan J: Gott o blandat, men han kommer göra denna backbesättning gott.
Sedan undra jag hur länge man Karlsson får stanna?
Sedan kan man ju ha synpunkter på att ha Skogs o Karlsson i samma backpar,
Berglund: Skulle vilja säga att det ser ut precis som förut, bra kombinerat med uselt.
Det är vissa moment vi totalt faller igenom, tänker i första hand på den situationen som Abbot med en lite vickning fintade bort både Skogs o Karlsson i ca 30 sek, eller när Skogs har chansen att bara lägga ner pucken från offensiva blå, nejdå mitt på benskyddet så en spelvändning med en jäkligt farlig målchans som följd.
Linbäck är en stor besvikelse.
Challes coching begriper jag mig inte alls på.
Granath i pp och Moe i boxplay är ju bra det.
Hmmm...vet inte vad det är med Lindbäck, men dt ser inte bra ut det här. Påminner om Backe. Minst en tavla per match. Då blir man aldrig poängräddare
Som jag alltid sagt: Förderar Kapanen typen, som är överjävlig i nio matcher och sedan släpper in tio bajsskott i tionde matchen. Vet ni vad...
Vi har en sån...
Åke!