Hahl Bundy:
Johan Eneqvist i Leksands frysbox kan det vara nånting för Timrå?
En fundering bara från min sida, jag skulle kunna tänka mig att Granath och Gabbe tipsar deras ledning om att han är ledig. Personligen är han för dålig så varför till timrå? Jag bara filosoferar liksom med möjligheterna :)
Bragd-Birger: Att truppen var oerhört tunn innan säsongstart tror jag inte du missat, ärligt. Skulle vi ha en normal frånvaro "Inte Timrå normal" utan 2-3 spelare borta så blir vi kraftigt försvagade. Skador hör till men hittils har vi varit förskonade, Just detta leder ju till en del funderingar, hur kommer det gå när skadorna kommer, för dom kommer var så säker, och det skulle inte förvåna mig speciellt mkt om dom kommer kring Jul/Nyår då vi har lagets bäste forward "Lander" samt Mange borta under en längre tid.
Om tåget inte gått innan Jul är jag rädd att raset kommer då om inte truppen förstärks på forwardssidan. Bara tanken att dessa två + ev ett par nyckelspelare borta, tänker i förstahand på Timo, gör ju att man funderar en del.
Timrå har en av ES tunnaste trupper.
Sedan tror jag på seger ikväll, Sker det inte en förändring i spelet denna afton då vetifan vad detta skall sluta.