Ambroo: Ja jag vet inte vad jag skall säga, jag ger Challe tid fram till uppehållet, sedan kan vi ju även passa på att bryta med ett par välbetalda backar när vi ändå är i farten.
Jag är djupt oroad för Timrås fortsatta Elit existens.
Jag skulle kunna säga att allt började när Kenta J försvann, men jag avböjer, för de räddar oss inte nu...
Tycho: Visst det går att hitta vilka paralleler som helst, men en sån etablerad HS medlem som dig borde ju även se vart det lutar.
Jag tycker det är alvarligt fel när en sån som Skogs som är sämst på plan utan konkurense får spela princip non-stop.
Straffen får Challe ta på sig, att sätta Hynning som straffskytt i detta läge är som att ljuga om att den enögde är kung i de blidas rike.
Ambroo: Nä jag vet inte, Challe o Skogs förlorar matchen åt oss idag.
Men jag tycker en sån som Anger visar vilja, och får han inte chansen nu med canadickerna nu vet jag inte vad jag gör.
Ang Lindbäck så kommer ju tyvärr Challe in i bilden igen.
Jag är rädd att det är kört nu, tyvärr, 3p idag var nästan ett måste. En KS mot Modo klara vi aldrig.
Rooster23: Tyvärr räcker det inte i det läge vi befinner oss i.
Hela laget andas osäkerhet fast vi gör en bra match, utan nollor som Skogs hade vi vunnit idag.
Som sagt en okej match och med normalt självförtroende hade vunnit hur lätt som helst.
Sebbe i en klass för sig, tätt följt av Anger. Men Anger visar att han skall spela med Corso o Sonnen
Björn Svensson en stor besvikelse idag.
Fixa special-teams nu!