1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588769 inlägg · 6216 ämnen

Lulematchen är nu glömd

« · 136764 Till forumet

Lulematchen är nu glömd
Jag hoppas verkligen inte vårat lag fortsätter att älta detta bortdömda mål som det görs i denna gästbok.
glöm poängförlusten och fokusera på nästa match !!!
Som skall bli vinst !!!!!!!!!!!!!
Forza TIK
Kommentera

Sv: Lulematchen är nu glömd
lennon:

Ah de e härligt, så ska de låta som Harrysson brukar sjunga ;) Dags för en "Ollan" snart igen va? Börjar att suga i tarmen nu, det var ju ett tag sedan.

Självklart så är det Brynäsmatchen som nu gäller och det blir en hård nöt att knäcka. Såg att Brynäs tappade en 4-1 ledning mot MIF i afton och förlorade i sd. Om vi ska vinna borta mot kaffelaget på tisdag så bör det vara helt rätt läge för det nu.

Krossa kaffebönorna.
Kommentera

mike66: Trams: Brynäs - Timrå 7 - 2.
Kommentera

westerlind: brynäs - timrå 12-12....odds (svenska spel) : 3,42
Kommentera

mike66: Det är ett perfekt läge för BIF att vända vår nedåtgående trend nu. Vi har varit lite på gång (hör och häpna) på sistone och ni har tappat lite av det fina spel ni haft i år. Läge för en vinst med 4-2 alltså. Kommer det folk från er på matchen? Kan behövas i vår knäpptysta lada ; )
Kommentera

claesw: Jorå, det är tänkt att det blir en supporterresa. Många Timråfans är sugna på att slå er i Gavlerinken, det ser ju ut att finnas möjlighet till det nu. Det blir hur som helst en helt öppen match. Tips: Brynäs-Timrå 2-3
Kommentera

Redhat: Vad skepptisk du är ? 2-5 blir det !
Kommentera

claesw: Du kan lita på att det kommer nån busslast...... stämmning kommer att råda imorrn o för fösta gången på jag vet inte hur länge ska kaffelaget besegras i sin egen Kaffebryggare.....=)
Kommentera

BlackBay: Kommer du håg när man var liten och gick i simmskola ?
Då fick man hålla för näsan och doppa ner ansiktet under vattnet för att lära sig att klara vatten i ansiktet. Det kallades att Koka kaffe. Mao. om man tar sig under isen i en sjö, så kan man koka kaffe. Undra om dom redan för 35 år sedan redan då tänkte på Brynäs ? Alltså under isen ? ( Den var långsökt va ? )
Kommentera

BlackBay: Hehe, ja men tänk på att traditionens makt är stor...Ni har inet slagit oss i Gävle på ett tag va? Hursomhelst blir det nog en bra, öppen match har jag en känsla av!
Kommentera

Helg Ernest:

Den var väl inte långsökt.. helt solklar.. hade bara inte tänkt på det förrän du nu sa det ! Hehe....

TV4 är skärrade ! Fortsätt skriva i deras forum !
Kommentera

Helg Ernest: FRUKTANSVÄRT långsökt : )
Kommentera

claesw: ( c :
Kommentera

claesw: Kan ju nästa säga att jag var DJUP där va ?
Kommentera

claesw: Vi kommer ner i 2 minibussar. Det är tyvärr inte fler som vill åka ner. Men vi ska låta som 2 stora bussar! Flaggorna och allt roligt får nog lämnas hemma med tanke på det bemötande vi fick senast.

Orion: Ring mig på en gång. Nu finns det endast 2 platser kvar till Brynäs!!!

Pratade just med Ceris, där finns ingen anmäld till Modo *chockad*
Kommentera

Madde: Hur många är anmälda till Modo just nu? Går det att anmäla sig på torsdag? Tycker att intresset vore vara lite större då det finns ett sådant fint erbjudande...
Kommentera

Jag: 70 personer, dvs hälften! Matchen är ju perfekt, ligger på en lördag och är extremt billig.
Kommentera

Madde: hur många är anmälda till Brynäs matchen???
Har en full bil som ska ner!!
Kommentera

Madde: Hur är det där.. vad kostar det osv? Har missat det jag..
Kommentera

Glöm inte att dom jävlarna plockar pwc-röret i gavlerinken... måste fixa något annat till flaggan
Kommentera

Madde: Ta med flaggor o.dyl ändå, det hör ju till.
Vill även meddela att vi kommer med ca 10 personer som åker eget, men det är det säkert många som gör.

Nu ska vi vinna över Brynäs!!
Kommentera

Daniel L: Brynäsvakterna tycker inte om när vi har mer grejer än andra Brynäsare. Kanske de gått en charmkurs i år.... för det behövdes sedan sist!

Icemaster: 15 personer. Vi har en plats ledig!

Daniel och Icemaster: Om vi alla åkt tillsammans hade vi alla sparat pengar på resan och på inträdet.

Jag: Modo går på 60,- och 50,- i inträde.
Kommentera

Madde: Hmm... Det är ioförsig sant, med det är väll försent att fixa större buss nu eller?!

förra Matchen där va ju pinsam... Dom plockade vår flagga sammtidigt som brynäs"klacken" på 7 st 13 åringar fick ha sin storflagga =/ sedan kom dom o snodde våran öl också... *suck*
Kommentera

madde: Var det inte mer.. trodde faktist det skulle vara lite dyrare! Det är ju kanonbilligt....som en vanlig match hemma med ståplats/alt. Sittplats!

Alla Till Ö-vik... Brukar vara skitkul på dessa resor!
Kommentera

Madde: Jo det är nog så....... sitter dock redan med i Icemasters (brorsans) bil imorrn jag.... men men... vi är ju alla i slutändan en enad front i Kaffebryggaren =)
Kommentera

claesw:
jag vet men nån gång måste ju bli den första....... formkurvorna på erat o vårat lag talar ju lite för att bryta traditionerna imorrn..... he he
Kommentera

Helg Ernest:
Aning långsökt kanske..... du har väl inte smuttat på några tvivelaktikta drycker kl 10 på morron???..... men lite skoj tanke hade du i allafall...
Kommentera

BlackBay: Nä, bara starkt kaffe för att hålla mig vaken.
Man har ju suttit sedan i Tisdags och kämpat för de här med 4an ända till 1-3 tiden på nätterna. Nu kommer sk baksmälllan.
Skulle kunna betala för att f¨å sova.
Kommentera

Vem har Maggans telefonnummer?
Kommentera

orion: Än en gång. Titta på supportersidan...:)
Kommentera

Skarin: Jamenfan: Jag hittar ju inte dit, fattaruu
Kommentera

orion: Trevligt att du inte kan adressen till suporterklubbens hemsida.....
Klicka på länken...:)
Kommentera

orion: Konstig supporter som inte hittar supportersidan :)
Kommentera

orion: Läs dina brev !!!!!
Kommentera

Redhat: Vi ses i kvalserien, Lycka till!
Kommentera

BlackBay: Traditionens makt är stor!
Kommentera

nek97raj: Vad menar du??? Att Mif ligger risigt till har jag förstått men...??
Kommentera

Redhat: Tänk!
Kommentera

nek97raj: Det enda jag kommer på, är att Mif ligger pyrt till och spelar en "skithockey" likt Löven och Brynäs, man kan lägga till Linköping där också. Sedan det där med kvalserie, det känns inte aktuellt för Tikarna för stunden. Men hamnar ni där, så kan ni nog glömma ert hallbygge. Det är ju inte så kul att spela i allsvenskan med en hall för 12000 pers, eller hur?
Kommentera

badger: och kunden har alltid fel, eller?

Taskigt skyltfönster säger jag, eller är jag så jävla dum så att jag inte har sett länkknappen från GB:n...
Kommentera

« · 136764