Nu spänn vi bågen nere i Malmö... Själv åkte jag till Köpenhavn redan igår.. Varit i Christiania en sväng... 11 omgångar kvar och 33 poäng och spela om... Än äre dä fan inte kört!!!! Ända in i kaklet... VI VINN imorgon!!! Älska Timrå IK i nöd och lust och i bara bröst och i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID ❤❤❤
bar mofftak: Olofsson är inte i närheten av att hålla på SHL-nivå. Killen åker runt och glider och övar på drömfinter som han ska köra på Erik Karlsson i nhl sen. Ner med grabben i juniorlaget så att han kan träna bort några kilo hybris.
Jensen_12: Ja de gör de vi kallar dom sopgäng,säckgäng att laget är dåligt osv men dom är röda o vita men DET ÄR VÅRAT SÄCK O SOPGÄNG SOM VI ÄLSKAR I VÅTT O TORRT!!!! MOT KVALET MED HÖJDA HUVUDEN!!!
Andersson: Fy faan va fula tröjor o byxor Malmö har. Ser ju ut som en blandning pajaser/clowner/narrar och djurgårdsdress och en smula öststats Jokerit. Dom kan dra åt helvete.... ;-))
JonteD: årets Timrå är ju fan nästan i klass med Vilda Väsby..det är bara för motståndarna att lägga i en växel till så har Timrå ingen chans. Kassa spelare för SHL helt enkelt.
Jensen_12: han utstrålar ”panik” rakt ut genom rutan, undra då hur det är att sitta i båset framför honom. Tycker du att en professionell tränare på högsta nivå ska uttrycka ilska över några nallar mitt under match?
Nä jag undrar vem som tror på det här laget minst. Tränaren eller spelarna.
The great one: Skandal vet jag inte. Det är 10000-11000 på läktarna. Det är snarare en folkfest där nere för sponsorer, publik och med ett gott ändamål.
Hockeyoraklet: Nallarna gick ju till något riktigt bra tycker jag!! Nåra barn runt om i världen blir ju glada plus att de blev lite pengar till medicin mm!!!!
Själv åkte jag till Köpenhavn redan igår..
Varit i Christiania en sväng...
11 omgångar kvar och 33 poäng och spela om...
Än äre dä fan inte kört!!!!
Ända in i kaklet...
VI VINN imorgon!!!
Älska Timrå IK i nöd och lust och i bara bröst och i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID ❤❤❤