Behöver ditt lag ett trendbrott? Spela mot Timrå! Har ni nyss flyttat upp en junior center? Spela mot Timrå och han gör hattrick! Har en av era stjärnor varit petade? Sätt in han igen mot Timrå och han gör mål inom 10 min!
Rajaniemi måste verkligen suga anus på träning i och med att han inte får spela alls. Johansson har stått för 3 matcher i rad där han varit godkänd som bäst och en dålig start idag.
297: Obegripligt att spela Lodin med Walli och Andersson. Walli kan kanske gnugga lite när vi leder. Andersson är jag tveksam till överhuvudtaget. Lodin behöver snabbare spelare runt sig.
pingvin: Glöm Didrik denna säsong. Han kommer inte spela. Ta bara att Timrå gjorde Liljewall till kapten, de visste om att hans skada/rehab skulle förmodligen hålla honom vi sidan hela säsongen.
bar mofftak: Ja han ska ju spela med "klasslirarna" Liljegren och Blomqvist.. Bra tänkt. Man kan ju fan inte sprida ut spets hur som helt om man vill ha en spetsig kedja.
thorwald: fascinerande ändå att presumtiva toppspelare som Alvarez och Hanzl behöver 4-5 topplägen mitt i slottet för att göra mål i match efter match men brunkare som Sylvegård fjuttar iväg ett dragskott från en kant och den går in varje gång mot Timrå. Jag har en önskelista till nubben med 10 punkter och alla inkluderar att Alvarez inte spelar en minut till med Timrå.
Dr.Krykov: Hoppas ändå han är tillbaka till neg-kval. Kan det verkligen vara så att man visste? Nja… Sen tycker jag att det är tragiskt att man trodde att det var försvaret som var vår styrka. Bara en gammal allsvensk krigare som tagit detta på allvar. Skicka Alvarez och satsa på en bra back!
Rip Kirby: Såg det med. 🙏 Men freddan är verkligen kung på att bygga kedjeformationer som tar bort udden av Lodin och Rattie i princip.. nej det stinker stortorsk det här.
Kan inte förstå annat än att målet för säsongen har reviderats i smyg. Nu gäller det att likt 18/19 helt enkelt spela av resterande matcher, inväntandes kvalet mot Djurgården. Och det vet vi ju hur det slutar. Vilken spelare blir först att tacka för sig?