Bee: Helt klart har Malmö fått energi av utvisningarna fast de inte gjorde mål. Men tycker Timrå lyft spelet speciellt efter power break. Men inget kanonaden ännu…
superfalle: Det var du som började att skriva att jag inte har någon koll och att du har sätt alla matcher sen 2006 för utom 2. så vet inte vad du yrar om. så det var du som började "mäta kuk"
Dubbeld: Båda lagen ser ut att behöva vila en stund o ladda om batterier. Senaste 5 minuterna har det varit allmänhetens åkning och felpassningsfestival. Ser ut som alla 10 utespelare har sitt "eget" lag därute. Alla mot alla :-)
cloon: Om jag inte minns fel så blev han petad i slutet av dem dära 20 matcherna vilket gjorde att han steppade upp. Slängdes in i den ökända "Bankkedjan" som var en jävligt stabil counter till Djurgårdens första kedja.
Kebab_House: Min tanke med Walli är att han är en kille som man flyttar upp hierarkin när anfallsspelet går i baklås, som mot tex Växjö. Walli är oerhört innovativ/explosiv i sitt spel och kan skapa lägen ut ingenting. Han är avig, snabb och har ett bra skott. Återigen, om han får bort lite slarv och hittar rätt i banan, så är the sky the limit! Enligt mig! Talang sa Bill, snart lyfter han sa Bull.
Kebab_House: nja , tveksamt faktiskt . Ja har sett varenda match som Timrå har spelat utom 2 sen 2006 så lite koll får ja nog säga att ja har :) . Nu var de ingen kritik emot dej , utan ett konstaterande . Ja tycker också att tex Hartman är kallare än ett isblock och Walli borde lyftas upp . Ja tyckte även inför säsongen att J.J var seriens sämsta målvakt. De har ja glatt fått tugga i mej varenda match , :)
cloon: Kom igen nu Timrå! 3p ett måste ikväll. Var på tå från start. Är orolig över denna match. Om vi förlorar har vi Skellefteå nästa omgång och det kan bli 3 raka förluster. Viktig match idag!
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·