Nisse1: Ja sett ut såhär de senaste säsongerna. När man har chans att dra lite i tabellen och knyta ihop säcken så faller man ihop som ett korthus. Aldrig sett något så motivationstyngt lag. Ett lag som FBK som kanske är skickligast i serien åker och gör jobbet mot Modo. Men vad gör vi som har visat vad vi kan och att vi kan fightas i toppen? En plattmatch.
Olle: Han har varit bäst på plan i många matcher som sagt. Otroligt nyttig. Poäng lär komma om han fortsätter såhär. Han blir bättre och bättre har ju nyss kommit tillbaka från en lång skada. Ge honom lite mer tid bara
Olle: Tror faktiskt inte att du var först med det.
Även om han inte fått den utdelning man förväntar sig så försöker han ju i alla fall. Idag är det ju bara han som åker skridskor av forwards. Ingen annan försöker ju.
Men visst; lite mer utdelning hade man önskat sig.
Olle: Skönt att för en gångs skull kunna säga att någon har sopfel. Nu känns det lite som att du kastar tärning. Han är bäst i Timrå i kväll. Igen. Den enda med någon slags energi.
Timrå Isstadion: Tror tame faan att nästan alla i laget vill ha en förändring i coachningen 👍 jag tror att Ollie e rätt man på rätt plats nästa säsong! Brukar inte klyva näbb om Ante men ikväll har han slagit den sista spiken i sin kista!!! USELT HELT ENKELT MED HANS COACHNING 🤬🤬🤬
Zäta75: Vad har han producerat sen han kom tillbaka? Efter en säsong på träningscykeln? Inte ett skit har han producerat. Och innan nån säger att han faktiskt gjort 3 assist, det är mål som förväntas från honom.
Kerstin_k: Tänker vara den första som säger det. Anton Wedin är en kostsam flopp för Timrå. 11 matcher och 1 mål. Han får hur mycket speltid som helst, han har också haft hur många målchanser som helst från match 3 och framåt.
vonDöbeln: Malmö är pissdåliga men vinner ändå komfortabelt. Ingen bra reaktion efter Antenyheterna och dålig start för Johansson i konkutrensen om 1a målvaktsspaden.
Dubbeld: Ja han kan väl knappast dra den om att vi inte tar betalt för våra lägen när vi knappt har några. Jag tippar på om något om att vi inte är påslagna från start
Labban: Måste ju vara så jävla ruttet att sätta sig på bussen, kuska ner till Malmö och sedan inte ens försöka vinna matchen för att sedan åka buss hem igen.
Hade tippat Malmö skulle vinna med 4-2 och verkar som det blir något sånt också. Vi har skitsvårt att behålla motivationen mer än 3-4 matcher och speciellt efter uppehåll. Det får lagledningen ta på sig
Kerstin_k: Ja det var fint, men nu gläds jag hellre av ett mål nästa gång. 😅
Sen det här med att vi skall vara nedtränade,r det verkligen bara vi som är det av alla lag i SHL? Till vilken nytta i så fall? Njae ett av de tröttaste bortförklaringar som finns.
Sputnik: Det skvallras en hel del om att även vissa spelare tycker så. Knappast rocket science heller även om jag tycker Ante lyft sig ett snäpp som matchcoach. Före denna match vill säga.
Djingiskahn: Man ändrar inte om i formationer eller byter målvakt för att någon gjort något fel. Man gör det för att man vill förändra något i matchbilden och ta poäng, laget före jaget.
neutral: Ge dom en högerskytt som kan ta till vara på ett direktskott så lovar jag att det skulle smälla mer. Nu tappar vi den dimensionen med för många vänsterskyttar som måste ta emot pucken först. Lägg därtill att Mieho och Pääjärvi spelar PP på det.
Sputnik: Dahlen och Pettersson i PP är som att titta på när målarfärg torkar. Enkelt som fan att täcka ut dessa. Händer inget och slutar ofta med ett changspass. Ja,ja ibland funkar det men utfallet är skralt. Skall man inte försöka få motståndarna att slita lite mer?
Att köra skiten ur spelarna var kanske inte så klokt.
Eller så kanske man bara kan säga att det här bjuder man på för att vara redo senare…
Hur som helst så suger det ur supporter perspektiv när laget är klart sämre än ett riktigt dåligt lag…
Hjärtat syns inte så jävla väl en kväll som denna.