1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590821 inlägg · 6217 ämnen

Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19

« · 2617174 · » Till forumet

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Zäta75: så är det!

Att köra skiten ur spelarna var kanske inte så klokt.

Eller så kanske man bara kan säga att det här bjuder man på för att vara redo senare…

Hur som helst så suger det ur supporter perspektiv när laget är klart sämre än ett riktigt dåligt lag…

Hjärtat syns inte så jävla väl en kväll som denna.
Låst ämne

Jag befinner mig i någon form av chocktillstånd.
Jag vet knappt vart jag befinner mig.

Hallåååååååååååååååå? Timrå???????????
Låst ämne

Nisse1: Ja sett ut såhär de senaste säsongerna. När man har chans att dra lite i tabellen och knyta ihop säcken så faller man ihop som ett korthus. Aldrig sett något så motivationstyngt lag. Ett lag som FBK som kanske är skickligast i serien åker och gör jobbet mot Modo. Men vad gör vi som har visat vad vi kan och att vi kan fightas i toppen? En plattmatch.
Låst ämne

Greven: 3-1 OINK
Låst ämne

Busride of shame hem får man hoppas. Inget jävla flyg. Det förtjänar man inte efter den här pissmatchen.
Låst ämne

Olle: Ja, varsågod och tyck. Jag tycker det är sjukt skum åsikt, men varsågod och tyck.
Låst ämne

Olle: Killen var borta 9 månader och du klandrar honom för att han inte stänkt in mål?
Låst ämne

Olle: Han har varit bäst på plan i många matcher som sagt. Otroligt nyttig. Poäng lär komma om han fortsätter såhär. Han blir bättre och bättre har ju nyss kommit tillbaka från en lång skada. Ge honom lite mer tid bara
Låst ämne

Woody: han är bäst i Timrå igen! Klubben där man får medaljer för att man deltar!
Låst ämne

Olle: Tror faktiskt inte att du var först med det.

Även om han inte fått den utdelning man förväntar sig så försöker han ju i alla fall. Idag är det ju bara han som åker skridskor av forwards. Ingen annan försöker ju.

Men visst; lite mer utdelning hade man önskat sig.
Låst ämne

Olle: Skönt att för en gångs skull kunna säga att någon har sopfel. Nu känns det lite som att du kastar tärning. Han är bäst i Timrå i kväll. Igen. Den enda med någon slags energi.
Låst ämne

Vi får tryck och försöker inte ens plocka målvakten, även om det så klart knappast gett något. Ante kan väl inte sikta på att få sparken?
Låst ämne

Andersson: Orkade inte se mer. Bytte till Oink-HV..Lodin precis 2-1
Låst ämne

Zäta75: Han ska väl prestera framåt , mål hade varit trevligt . Ingen utplockad målvakt funderar Åke på . NÄHÄ , vi vänder då va ?
Låst ämne

Kommentatorn lurar på uttagen mv. Vilken stjärna.
Låst ämne

Timrå Isstadion: Tror tame faan att nästan alla i laget vill ha en förändring i coachningen 👍 jag tror att Ollie e rätt man på rätt plats nästa säsong! Brukar inte klyva näbb om Ante men ikväll har han slagit den sista spiken i sin kista!!! USELT HELT ENKELT MED HANS COACHNING 🤬🤬🤬
Låst ämne

Zäta75: Vad har han producerat sen han kom tillbaka? Efter en säsong på träningscykeln? Inte ett skit har han producerat. Och innan nån säger att han faktiskt gjort 3 assist, det är mål som förväntas från honom.
Låst ämne

Olle: vad fan surrar du om!
Låst ämne

Tur då att vår match är klar först av alla
Låst ämne

Olle: Wedin är ingen flopp. Punkt. Han har varit bäst på plan i många matcher utan att göra poäng
Låst ämne

Rallarn: Hoppas verkligen att Kapanen hittar ett antal spelare med karaktär till nästa säsong. Sååå jävla dålig insats!
Låst ämne

Kerstin_k: Tänker vara den första som säger det. Anton Wedin är en kostsam flopp för Timrå. 11 matcher och 1 mål. Han får hur mycket speltid som helst, han har också haft hur många målchanser som helst från match 3 och framåt.
Låst ämne

Labban: "vi är inte riktigt där idag", tvåhundra spänn
Låst ämne

vonDöbeln: Malmö är pissdåliga men vinner ändå komfortabelt. Ingen bra reaktion efter Antenyheterna och dålig start för Johansson i konkutrensen om 1a målvaktsspaden.
Låst ämne

Oddset på uttagen J.J. 2 kvar?
Låst ämne

Dubbeld: Ja han kan väl knappast dra den om att vi inte tar betalt för våra lägen när vi knappt har några. Jag tippar på om något om att vi inte är påslagna från start
Låst ämne

Dubbeld: Sömnpiller
Låst ämne

Labban: Måste ju vara så jävla ruttet att sätta sig på bussen, kuska ner till Malmö och sedan inte ens försöka vinna matchen för att sedan åka buss hem igen.

Och dessutom höra trumma konstant.
Låst ämne

vonDöbeln: Nä lär bli en "Ingen är bra ikväll."
Låst ämne

söder över: Vi skänker bort denna match tyvärr och jag är mycket besviken.

Lyytinen, Hållander och Juel ni är saknade!
Låst ämne

Kommer det en ursäkt i efter-match intervjun?
Stabilt att inte komma ur egen zon mot ett pissdåligt Malmö.
Låst ämne

Såg ni bytet!

Det här laget tävlar inte om att vinna!!!!
Låst ämne

Hade tippat Malmö skulle vinna med 4-2 och verkar som det blir något sånt också. Vi har skitsvårt att behålla motivationen mer än 3-4 matcher och speciellt efter uppehåll. Det får lagledningen ta på sig
Låst ämne

söder över: Västerorrrland går dåligt nu. Fbk-Modo 6-2. Och Linköping har vänt borta mot Leksand tyvärr
Låst ämne

Zäta75: det är sannolikt kört.

Vi bjuder på matchen i andra och nu kommer vi inte ha material för att ta betalt.
Låst ämne

neutral: Nu snackar du goja 😎
Låst ämne

Ska till en slumpstrut nu för att det ska bli liv i matchen.
Låst ämne

JonteD: Malmö har parkerat bussen. Och vi får inte utdelning
Låst ämne

Mycket bra Lander!

Pajadenjemi har varit på honom hårt vid avblåsningar.

Så fick Lander sista ordet…
Låst ämne

Kerstin_k: Ja det var fint, men nu gläds jag hellre av ett mål nästa gång. 😅

Sen det här med att vi skall vara nedtränade,r det verkligen bara vi som är det av alla lag i SHL? Till vilken nytta i så fall? Njae ett av de tröttaste bortförklaringar som finns.
Låst ämne

Andersson: filmning ??
Låst ämne

Sputnik: Det skvallras en hel del om att även vissa spelare tycker så. Knappast rocket science heller även om jag tycker Ante lyft sig ett snäpp som matchcoach. Före denna match vill säga.
Låst ämne

Paju-niemi backar in i lander
Låst ämne

Sputnik: Håller med dig! E de nåra som kan passa så ere väl Jonte och Emil 💪🤠🏒🏒
Låst ämne

Nu tävlar JJ!

Mycket stark räddning!
Låst ämne

Djingiskahn: Man ändrar inte om i formationer eller byter målvakt för att någon gjort något fel. Man gör det för att man vill förändra något i matchbilden och ta poäng, laget före jaget.
Låst ämne

Sputnik: Bra räddning av JJ!
Låst ämne

neutral: Ge dom en högerskytt som kan ta till vara på ett direktskott så lovar jag att det skulle smälla mer.
Nu tappar vi den dimensionen med för många vänsterskyttar som måste ta emot pucken först.
Lägg därtill att Mieho och Pääjärvi spelar PP på det.
Låst ämne

Sputnik: Dahlen och Pettersson i PP är som att titta på när målarfärg torkar. Enkelt som fan att täcka ut dessa. Händer inget och slutar ofta med ett changspass. Ja,ja ibland funkar det men utfallet är skralt. Skall man inte försöka få motståndarna att slita lite mer?
Låst ämne

vonDöbeln: avd Stoppa pressarna
Låst ämne

« · 2617174 · »