1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590556 inlägg · 6217 ämnen

Marko Jantunen

« · 654925 Till forumet

Sv: Marko Jantunen
Johan J: Verkar som om han levererat 8 poäng på 13 matcher ,vill varken säga bu eller bä men i det läge vi nu befinner oss i så tror jag att en målskytt vem det än är är mer än välbehövlig.
Det händer i alla fall något vilket i sig är positivt.
Kommentera

tjobba: Det va ett jävla tjat om alkohol i denna tråd
Kommentera

tjobba: Låt killen vara !!

Var glada över han påskrift nu istället. Glöm inte att det var många klubbar som drog i honom. Och han valde att spela med Timrå.
Se ljuset i tunneln.. det gör iaf jag.

Nu ska vi till slutspel !!!
Kommentera

-Gurra-: Det var väl bara ni och SSK kvar. Resten hade tackat nej.
Kommentera

Johan J:
"Skämt och sido. Jantunen är ju inget säkert kort och jag förstår inte hur Nubben vågar satsa på en spelare som inte levererat iår."

Johan kan du vara vänlig att skriva upp namn på dom spelare som levererat i år och som är tillgängliga på spelarmarknaden?
Vilka har INTE kontrakt med sin klubb och kan rita på för Timrå?

Dom spelare som levererar är nog inte deras klubb speciellt villiga att släppa,,eller vad tror du?

Undrar om vi skall kolla med hv71 och frölunda vilka toppspelare vi kan få ta av dom,,eller några i finska ligan som ligger i topp i målskytte och assistligan,,,,
Kommentera

TIKbiff: Jantunens kontrakt (hoppas det blev rätt)
aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,762201,00.html
Kommentera

mikaelkarlsson: Rätt länk..
Kommentera

Strindlund:Tackar :)
Kommentera

mikaelkarlsson: Hemskt om det är så att det finns spelare med kontrakt i truppen idag som kan missköta sig UTAN att det går att bryta kontraktet. Ser det som en självklarhet att Timrå kan bryta ett kontrakt om spelare missköter sig.
Kommentera

Bergius:Ja jag håller med men det kanske blir mer såna kontrakt nu...:)
Kommentera

Johan J: Nej precis hade ju snarare sett någon som säkert kunde leverara för Timrå nu och någon som ni kunde sattsa långsiktigt på och inte bara för i år.
Kommentera

65selander: Ja vad gäller den övriga ES lagen så vet jag inte vilka som var inblandade i värvningsfajten. Men det var tydligen flera utländska klubbar med i leken också. Minns dock bara Schweiz ;-).
Kommentera

-Gurra-: Om Jantunen blir den "frälsare" som vi tror får vi väl skandera: Marko Jantunen går på vatten tja-la-la-la-la, la-la, la-la! Och då menar vi i dubbel bemärkelse! =)
Kommentera

Grattis, ni har värvat en målgörare. Det var ju precis vad ni behövde just nu. Spöa HV i Jantunens premiärmatch!!!!!!!!!!!!
Kommentera

« · 654925