1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590407 inlägg · 6216 ämnen

Martin Sonnenberg

« · 1305446 · » Till forumet

Sv: Martin Sonnenberg
T T: Lugn...åffisijella bekräftar snart...:-)
Kommentera

Det var ju det jag sagt hela tiden.

Sonnie kommer att komma, förr eller senare ;)

Det här var ett gudomligt skönt besked och något som vi verkligen behövde!

www.youtube.com/watch?v=6wpQaboxl10

Kommentera

Skarin: Det var verkligen tur för dig att löste sig...

Snygg t-shirt btw! Du köpte den av turken innan bängen kom va?
Kommentera

Skarin: Kärlek!
Kommentera

Ambroo: Laserturken? Japp. Sedan drog han iväg och dödade sina fogglar. Bra kvalle måste jag säga. På tröjan alltså.
Kommentera

Sonnenberg ansluter till jul, det är bara att säga grattis. Fram till dess har ni, precis som flera av er påpekat, en tunn forwardstrupp. Jeremy Boyce-Rotevall är ju en oerhört duktig spelare som briljerar i J20. Han nämns både här och officiellt som en tänkbar inhoppare för t ex Björn Svensson.

Nu till min fråga, Linus Werneman som spelar i Timrås J20, har det pratats något om att ge honom chansen i A-laget under säsongen? De matcher jag sett med Timrås J20 denna säsong så har han varit bra.

Kommentera

Poffa: hehe tog några timmar innan du tog dig an att skriva frågan här ist för i modo GB'n ;-) och så börja du med några snälla ord också ;)
Kommentera

Poffa: Jag ser gärna att man tar upp Werneman. Han är en spelare som är mer mogen än Boyce. Vi har folk, vi behöver inte köpa. Det finns massor av talang i de undre leden.
Kommentera

250kg kärlek: Vad bygger du det på?
Kommentera

JimmyH: Kan det finnas någon slags känsla inom Timråledningen att man visat tillräckligt med handlingskraft, att "Nu har vi fixat Sonnenberg, så nu lugnar nog fansen ner sig och vi kan återgå till något av ett normalläge där vi inte har media och fans på oss hela tiden."

Eller finns det några nya idéer från föreningens sida, att kanske också höra sig för bland sponsorer om de var villiga att skjuta in lite extrapengar?

Kommentera

Paddan: Man planerar nog inte att skeppa två spelare för att ta in en, när truppen redan är så tunn. Någon typ av handlingsplan måste ju finnas tycker man.

Det ska ju bli högintressant att se vad som händer med Corso nu i veckan...
Kommentera

För övrigt kan man ju undra hur många matchers avstängning sargen hade fått av disciplinnämnden för det fula överfallet på Fredrik Warg om det hade varit en elitseriematch som hade spelats i dag.
Kommentera

Skarin: Tung cover där Skarin! Bra sång!! Riktigt vasst!
Kommentera

Olle: Detta med att Corso inte kommer tillbaka tror jag är en skröna!
Kommentera

Laken: man kan ju hoppas på de i alla fall
Kommentera

Olle: Sonnenberg fyllde år igår :-). Det kanske var Linkans present till honom och en julklapp till oss? :-)
Kommentera

Laken: Jag hoppas du har rätt. Corso och Sonnenberg i samma femma, då börjar vi snacka kvalitetsformationer. Det vore rätt sweet om den drömmen skulle bli sann :)
Kommentera

Olle: Men....Gustav9 är ju 100%-ig än så länge.....
Kommentera

Timrå Icon: 1/1 är ju ingen superstatistik iofs :)
Kommentera

Olle: Men tog Corso med grillorna nu börjar man misstänka att lille Gustav sitter på pappas dator på kansliet på lunchen eller något sånt hehe :-)
Kommentera

Timrå Icon: Vadå tog med grillerna?
Kommentera

Ambroo: OM det vore så att han tog med skrillorna hem alltså...
Kommentera

Timrå Icon: också spekulerat så ^^,
Kommentera

Åkerblom i 6e: Ja det ju det vi snillen gör; spekulerar :-)
Kommentera

Timrå Icon:
Har inte varit här på ett tag, men innebär detta att BS är förlorad?
Kommentera

liston: Jag tolkar det så (man ska säga tolkar säger Jimmy :-))
Kommentera

liston: Så är det.
Kommentera

Timrå Icon: Mja, har också hört ganska säkra källor att han pyser iväg.
Sen angående Martin Sonnenberg är det inget bekräftat på åffisijella, ingen som blir lite bicenödig?
Kommentera

Kostiainen: Jag tar inget för givet innan det står där iaf.
Kommentera

Kostiainen: Nja det är ju inte helt klart heller så därav har väl inget lagts upp på hemsidan. Eftersom att det inte är bestämt när han kommer så antar jag att inget kontrakt är underskrivet.
Kommentera

Kostiainen: Boycenödiga...? Vi...? Nääää bara om man tänker på att "efter jul" kan vara låååångt efter jul....
Kommentera

Timrå Icon: Tack för det. Vi ville ha den tung :)
Kommentera

Skarin: Det var fetare och mer distade guror än i originalet till och med :-). Bra rock-sång oxå!
Kommentera

Kostiainen: Dom har ju kommit överrens med ett kontrakt men inte precis när, då känns det konstigt att det kommer komma upp på officiella, men att dom kommit överrens är ju bara positivt då måste pengarna finnas till sonnie, kommer nog ett uttalande från linkan lr TJ imorn i ST/Dagbladet.
Kommentera

Blizzard: Det står redan i ST. Kom in nyss. Sonnenberg kan inte komma tidigare pga honom själv. Om Timrå kan vänta skriver de kontrakt. En till är på väg. Jag tolkar det som att om BS drar och vi får in en till NU så kan vi vänta med Sonnie till efter jul.
Kommentera

T T: Ja exakt. Satt med Äpplophonen nu och då länkar man inte gärna :-(
Kommentera

Timrå Icon: Hm undra vad det är som hindrar sonnie att komma innan jul, kanske inte bara varit tik som velat avvakta på sonnie, han kanske själv har sagt att det kommer bli senare. Man tycker ju att familje situaionen borde funnits i tankarna innan av sonnie.

Aja bra iaf att timrå ville ha hit honom tidigare iaf det visar på lite jävlar anamna så det inte var vi som valde att avvakta honom till efter jul.
Kommentera

Blizzard: Ja men det kom nog plötsligt just nu att vi skulle signa honom så han hade nog inte hunnat ordna allt. Det kan man förstå. Vi får ta upp Boyce eller göra en korttidslösning med någon
Kommentera

Timrå Icon: Ähh säg som det är. Mycket grogg o leprafingrar just nu! Svårt att länka då:-)
Kommentera

Hahl Bundy: Har du webkamera hos mig??
Kommentera

Hahl Bundy: Kolla här då Halle hehe! Där kom den....Roxettelänken hehe. 2,0 promille ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Det vore onekligen intressant men tyvärr. Men man vet ju hur det kan vara:-)
Kommentera

Hahl Bundy: Ja det skulle nog bli en spännande blandning av Playboy Mansion och Fuskbyggarna haha!
Kommentera

Timrå Icon: Vi snackar H J Ä R T A här. Hoppas det kan lösa sig att han kommer tidigare. Men det man kan läsa ut kanske av det här är att vi kan glömma Murley. Jag skriver på mobilen så därför kan det se lite konstigt ut:-)
Kommentera

Hahl Bundy: Ääääh du är dyngrak....jag har oxå webkamera ;-)
Kommentera

Är det ingen som vill spekulera i vem det här andra nyförvärvet kan vara? Murley går ju fetbort av både ekonomiska och EU-skäl iom Sonnenberg....det känns lite som att man sitter och just tagit bort presentpappret på en julklapp, ser att det står "Philips dual shave" på förpackningen och hoppas hoppas hoppas att farfar linkan inte tagit ur rakningsmonstret och ersatt det med raggsockor från Dressman.
Kommentera

Olle: även om inte icke-EU biten hade varit i spel så hade Murley gått fetbort pga. löneskäl. Spelaren utöver Sonnenberg lär nog ska komma in och ta Svenssons lönecheck mer eller mindre. Det lär med andra ord inte bli någon spektakulär värvning.
Kommentera

Olle: Hahahahahahahaaa!!! Det var dagens roligaste!!! Ja vi lär få raggsockan Peter Ström eller något ännu läskigare. Machulda....en ming-vas på skridskor....
Kommentera

dr-nix: "STÄNDIGT denna Valdix" som Ture Sventon hade sagt...
Kommentera

« · 1305446 · »