Om man vill sälja sig mera så sätter man namnet längst ner på tröjan, eftersom bak så korvar detsig alltid. På toppen där typ Brynäs och andra sätter det... där syns namnet
Robban: Tyvörr så är det inte ett I-landsproblem. Tänk dom som försöker referera trots sin Brynäslära och så måste dom gissa namnen eftersom ärslet är för stort för vissa o s v.
Tror inte du ens plockar alla spelare i TIK med att se siffrorna bara..
Ni snackar om kultur och porrboll, då skall man väl ha namnet på ovanför siffrorna också?
ÄLSKADE TIMRÅ IK's nya matchställ är fantastiskt fina om man ser på vad det ställdes upp med i SCA-cupen...
Jag ser på korten från nämnda SCA-Cup att på magen finns det gott om plats för fler sponsorer...
- Kommer magen vara orörd och vacker framgent oxå?
- Väntar TIK på någon stor sponsor som ger stålars multum måhända???
- Eller är vi så fräcka att vi kan vara lite obefläckade reklammässigt på Vår Stolta Vackra Rödvita Dräkt's mage och inte behöva stålars från äcklig reklam???
Dumma frågor va??? Nä, inte för mig för jag är som alltid som en rashäst i boxen innan start, jag kan inte stå still och jag vill veta sådana här dumma grejor typ reklam redan innan första teket ju..........
Kliniskt rött och vitt är ändå vackrast..........;-)
Släpp pucken ......NU.....;-)
FORZA TIK......alltid, alltid...;-)