1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588904 inlägg · 6217 ämnen

Matchen?

« · 203321 Till forumet

Matchen?
Vad står det i matchen? svt.se och swehockey verkar inte funka...
:(
Kommentera

Sv: Matchen?
Mr Danne: 1-2 :(
Kommentera

Mr Danne: 1-2 till Leksand Suck!
Kommentera

timraande: Neeeeeeej....
Kommentera

Hoppas på ett lyft i tredje av Timrå !
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Kommentera

Mr Danne:
Lyssna på Radiosporten !!!!
Trots att det är Jonasson, så är man ju tvungen att lyssna,man får ju i alla fall direktrapport när det blir mål.

TIK vänder detta i tredje, och vinner 4 - 2 !!!!!!!!

TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Kommentera

hassebasse: Har haft på känn att det kan bli tungt i kväll. Efter, hur många är det nu, raka vinster mot LIF, är det risk för att det går åt h-e, förr eller senare. Plus att truppen är sliten av skador, plus att Leksand är inne i en flytfas, plus att hemmaspel verkar svårare än bortaspel. Har jag neggat tillräckligt nu ?

Forza Timrå !!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

1-2 Till Leksand SUCK IGEN! LIF mer motiverat?
Kommentera

timraande: Det kan du ge dig fan på. Hade varit konstigt annars... ;-)

ÄNTLIGEN!

Vi syns i slutspelet!
Kommentera

Det verkar vara lite tunga ben i TIMRÅ JUST NU! Skador sjukdom
avstängning mm.Rajamäki gick av (lårkaka) Hoppas inte allvarligt!
Någon som såg matchen kan väl ge en analys senare på HS.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Kommentera

gripen66: En förlust i årets serie mot Leksand i årets Elitserie kan man ju stå ut med ! För det verkar ju inte som att vi möts mer denna säsong!
Kommentera

timraande: Dålig hockey. Egentligen behöver man inte säga något mer än så, men jag gör det ändå.

Det började direkt när spelarna skulle göra entré, nedräkningen började innan strimmorna hunnit in på isen. "Bomben" som ska detonera när spelarna kommer in hakade upp sig och small när spelarna hunnit in till mittcirkeln.

1:a perioden så ställde LIF upp på blå och gjorde det svårt för oss att ta sig in i deras zon. Tråkig hockey, men dom fick stopp på oss.

2: perioden så blev det Hawaiihockey och en massa utvisningar och där borde vi ha gjort 1 eller 2 mål.

Slutligen i 3:e så började LIF bevaka sin ledning och vi började se lite trött ut.

Kapanen bra och 1:a linen var väl den bästa för kvällen utan att glänsa.

Man blev ju iaf påmind om hur tråkigt hockey kan vara ibland.
Kommentera

timraande: Ja, jag tycker också att ni kan stå ut med det. Er gör det inget och oss gör det allt. Och som nån skrev här så kan ni få möta oss i slutspelet...

Och då är vi vinnare redan innan nedsläpp - bara genom att vara där...
Kommentera

Fy fan vad besviken jag är efter kvällens match! Matchen mot Djurgården kan jag ta, de var bättre. Ikväll skulle dock TIK ha avgjort i andra i samband med fem mot tre överläge och allt vad det var. Mycket svårt att ta denna förlust, hoppas verkligen på rejäl revansch mot HV på torsdag trots att Canal+ är där!

Förresten, det skulle vara välbehövligt att få in nån ny tekare om Micke Lind inte kommer tillbaks. Vi förlorar äckligt mycket tekningar!

Kom igen nu Timrå! Vi ger aldrig upp!!!
Kommentera

hassebo: Detta var en riktigt skitmatch, inget tempo alls hos Timråspelarna, hoppas verkligen de ligger i hårdträning nu annars så ser jag fram emot nästa säsong istället, för i nåt slutspel hör vi inte hemma i för tillfället, inte med detta hemmaspel. Senaste bra matchen vi gjorde hemma var väl mot Frölunda, då blev det ändå förlust.

Att man bänkar Sanny idag å sätter in Halvardsson samt Casselståhl när landslagsbacken Lindman samt "klasspelaren" Jindrich är helt katastrof, är juh inget annat än ett stort skämt.

Betygligan idag, fast de som var sämst, för det fanns nog ingen bra idag. Kapanen kanske då.

-5. Toni Koivunen
-4. Martin Lindman
-3. Robert Jindrich
-2. Kalle Koskinen
-1. Henrik Eriksson

Och strecket framför är alltså minus.
Kommentera

Hälge:
De´ verkar som om flera i TIK plötsligt har tappat farten på hemmaplan. Mot SSK var det ett jäkla krigande. (Jag såg själv matchen, så jag vet vad jag talar om).
I kväll var Robban, Krykov, Koivunen, och dom flesta backarna ganska anonyma ???? Stämmer det ???
Är dom hårt nertränade inför Slutspelet kanske ??
E´re nå´n som har en vettig förklaring ???
FBK har samma problem just nu. Först en bra match, och se´n direkt därefter förlust igen.

Ja,ja. De´ är väl bara att hoppas att formen kommer tillbaka till "the Big Red Machine".

TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Kommentera

hassebasse: Jag vet inte hur dom tränar nu, men förhoppningsvis ligger dom i hårdträning. Vi spelar ju bara med 3 formationer också, och man märkte i sista perioden idag att dom var trötta.
Kommentera

Leksand var inte bra.. men vi var f-n sämre den sista delen. Som så många gånger förr skulle vi avgjort matchen när vi hade 5-3. Hade vi gått ifrån med ett par mål skulle Leksand varit slagit.. men vad hände..

Varför fick Nordgren inget diagonalpass i 5-3?
Varför passar Lindman aldrig pucken i uppspelen?
Och vart var stämningen???

Ingen fart på läktaren - ingen fart på isen.. tydligen..
Kommentera

« · 203321