1150x200-morningboyscouplethings_1z1ONipUukcQdDf.png

Matchen Modo - Tik

« · 10911 Till forumet

Sv: Matchen Modo - Tik
Såg på hockeykväll Nordgrens straff, fy fan va läcker alltså, man kunde va med på nån tävling,de 3 snygaste målen och där va han med, bra utvalt av allas vår lilla Challe som ingen tycks gilla. Men han är ju från Fjollträsk så man har lite förstående för hans djupdykningar emellanåt,hehe.=0)
Kommentera

Timrå Ik kommer igen, Brynäs kommer att få det svårt. DeRouville håller 0-an i målet.
Timrå Ik-Brynäs 3-0
Kommentera

Ja, vad ska man säga om den här matchen då... Modo vann helt rättvist med 3-1... TIK dominerade första perioden, Modo de två sista... Tyckte TIKarna såg rätt trötta ut mot slutet, kanske tack vare att man tränat annorlunda i år och att formen ska komma senare... Bäst i TIK enligt mig var precis som i Tisdags: De Rouville, Zäta o Crippe...

Av våra finnar så var Peltomaa, Källarsson o Rajamäki hyfsade, Hautamaa förväntar jag mig mkt mer av... Osynliga var även spelare som Robban, Henke E, Fagemo, Hallin... M.Karlsson var dock bättre än i tisdags...
Kommentera

Såg i St att iallfall peltomaa inte tyckte om den höstvarma isen .... tycke den var för tung
Kommentera

ja,peltooma trivs ju på vintern.
det är då peltooma krossar!!!!!!
Kommentera

Se där det är hallarnas fel,,, riv hallarna och spela serien mellan dec-feb,, på månskens rinkar,,
Kommentera

« · 10911