Dream Team: Vad som är mer förvånande är väl att det fortsätter hela tiden. Ett skämt tar jag gärna, t.o.m lite trackning. Men som ni håller på, det är ju bara för mycket. Att ni orkar. 364 dagar om året bryr jag mig inte men de 365:e lackar jag ihop.
Intressant dock att veta varför just jag lackar ihop.
Dream Team: Han kom till Ö-vik som 14-åring och lirade på hockeygym. Han bor i Domsjö. Det räcker, det är en av de finaste egenskaperna man kan ha. Ja, förutom att vara från Hörnett förståss. Herrarna på webben äger massor av hockeykunskaper.
Dream Team: Tony bodde inneboende hos Karl-Sören Hedlunds familj som tränade MoDo tillsammans med Sandlin. Kempevägen tror jag det var. Visst blir man tårögd av såna fina gatunamn?
hellge: Jepp, det har du helt rätt i. Själv tillbringade jag många av min barndoms dagar nere på Ringvägen i Timrå. ett klassiskt gatunamn även det, där storheter som bröderna Näslund, Wikbergsonen Anders samt Kjell Dahlin påbörjade sina karriärer på månskensrinken i närheten.
rupert: Jag håller fullständigt med. Jag har fokuserat så mycket på backarna och målvakterna så jag glömde helt bort herr Nilsson. Absolut INGENTING spännande händer runt honom. Har inte hört hans namn i samband med en farlighet sen säsongen startade.
Olle: Visst...landslagsmässig häromåret, stor o stark...en fysik som ska vara en av e-seriens bästa...mm.. INGENTING har han fått ut av ovanstående i år!
RocknRolf2: Har inte du gett upp...*L*...Eller är ditt neggande vid underlägen bara ett uttryck för frustration, för att du i själva verket brinner så in i h-e för TIK...?
ernie eagle: Lirade han inte en sväng i Huddinge också? Får obehagliga associationer av namnet. Vill minnas att han äcklade in ett par puckar mot Timrå (Sundsvall/Timrå?) för sisådär en femton år sedan.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.