1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590888 inlägg · 6217 ämnen

Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9

« · 751238 · » Till forumet

Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
yes yes 3-0
Kommentera

30: där kom det
Kommentera

30: wooohooo!!!  3-0
Kommentera

nähe Hedström igen tydligen.
Kommentera

gud: Låter fint det..
Kommentera

Förstafemman duger inte. Nubben, värva! :)

Kommentera

Johan J: Hehe
Kommentera

Johan J: Riktigt härligt detta! Skönt att de får utdelning när det verkligen gäller!

Kämpa Timrå!
Kommentera

mikaelkarlsson: Och igen!!! Krizan är ingen vägg längre.Tack för kaffet.... Så ska en slipsten dras.Mot slutspel det bär!!!
Kommentera

Låter som en kanonstämning på webradion. Härligt!
Kommentera

Oscar Steen visar klassen...

Kämpa Timrå!
Kommentera

Vi kan vara glada att vi inte har någon av bröderna Steen i Timrå. De gjorde tydligen bort sig å det grymmaste under fjolårets säsong i Leksand.

Kommentera

...och spel 5 mot 3 om en stund...

Kommentera

Dream Team:

Till skillnad från bror sin kan han åtminstone spela hockey !!
Kommentera

mattias - 74: Det återstår väl att se, gör det inte? ;-)
Kommentera

mattias - 74: De var visst riktiga kärringar båda två. Oscar kanske är något för damkronorna?
Kommentera

Johan J:

Calle i så fall! OSkar gjorde en hel del nytta emellanåt !!
Kommentera

Oj Malmö har 2-2 mopt Hiv
Kommentera

Timråå: 3-2 till HV
Kommentera

Timråå: HV leder, 3-2, med mindre än fem minuter kvar.
Kommentera

Dream Team: Aj fan..Lite sen där kanske..
Kommentera

Timråå: verkar som backlund får hålla nollan   kul
Kommentera

mikaelkarlsson: Japp bra start för han..
Kommentera

Dream Team: Videogranskning, eventuell kvittering.
Kommentera

mikaelkarlsson: Riktigt kul! Skönt att vinna klart, även om det var ett eller annat slumpmål som ramlade in bakom Krizan. Men det är ju målen som räknas säger dom ju.
Kommentera

Johan J: I Kinnarps?
Kommentera

Lätt som en plätt :))
Kommentera

Dream Team: aha
Kommentera

Skönt med att börja ES säsongen att pissa på lillebror ifrån Ö-Vik..

Undra vad småbröderna ska skylla på denna gång inne i Moodoo GB??

Kommentera

Dream Team: Ja, men inget mål utdömt.
Kommentera

Underbart med 3 pinnar i premiären..
Kommentera

Härlig premiär! Tre pinnar, Backlund nollar och Snippan får däng. En öl på det här så är kvällen fulländad. Ryktas från övikstrakten att kvällsbrisen är fylld av molltyngda, spröda banjotoner som likt klockor stiger mot den ångermanländska himlen. En på sitt sätt vacker bild av ett nederlag.

Hockey är en härlig, rättvis sport.
Kommentera

Timråå: Man borde få en bonuspoäng om man vinner derbyn tycker jag.
Kommentera

Johan J: Man borde få två om man vinner derbyn mot lag som har 'heart of hockey' som slogan.
Kommentera

Johan J: Ingen dum ide förutsatt att det alltid e Timrå som vinner
Kommentera

Oh herre min skapare det var den största "flagga" jag sett live.
TIFO-nissarna jobbar på minsann.
Kommentera

gå in o rösta på ditt favoritlag skrolla lite neråt o rösta på timrå nu www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html
Kommentera

friskan: Väntar på ett foto !!!!
Kommentera

friskan: Jävligt skönt med en seger i premiären.Jättekul att jonte fick näta.Skånepågarna borta nästa.Förresten vad hade man skrivit på flaggan?
Kommentera

friskan: Ja va stod på den egentligen? För en som inte ser så bra (90 mil från arenan)...
Kommentera

Johan J: "Vi kan vara glada att vi inte har någon av bröderna Steen i Timrå. De gjorde tydligen bort sig å det grymmaste under fjolårets säsong i Leksand."

Bröderna Steen gjorde absolut inte bort sig i Leksand, tvärtom så tillhörde dom de allra bästa under förra säsongen.
Kommentera

Dawidovski: Vilket väl säger en del om Leksand anno 2005/06.
Kommentera

bejan: Så var äntligen premiären över. Timrå var bättre och värdiga vinnare. Det blev så där underbart som man bara hade fantisera om. Många spelare som var bra och intressanta att se. Själv blev jag väldigt imponerad över Nylander. Slet på bra och ägde pucken många gånger i offensivzon. Klart en positiv överraskning.

Tyckte också att superkedjan visade klass ett par gånger. Men roligast är det nog att titta på Oscar, Björn och Anton. Tre unga spelare med en jäkla vilja och kunnande. Jag vidhåller fortfarande att Oscar eller Björn kommer att finnas med i rokiesnacket (Ja, jag vet - en match är spelad osv osv).

Roligt också för Jonte att han hängde två. Första målet var ett viljemål och något som vi säkerligen kommer att se fler gånger. Pärssinen visade att han var stark och tålig, ingen glaslirare där inte. Backlund höll nollan, men i ärlighetens namn slet han mest med att stoppa puckarna i rundeln, i alla fall i sista perioden.

Flaggan vet jag inte vad det stod på då jag satt under den. Hoppas att någon fångade den på bild. Skön premiär!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ja man får väl gratulera. Ur en modoits ögon. Första perioden modo sov och hade betong i grillorna. Timrå klart bättre. Andra tar modo över några minuter in men när döme ska kattfightas lite extra gör jonte en snygg uppåkning som resulterar i självmål. Och efter det var timrå åter igen klart bättre. Tredje perioden jonte får ett självmål till och matchens höjdare är helt klart när svartvadet blir borttrollad bakom eget mål. Han kanske finner tillbaka samtidigt som jag kommer tillbaka till övik.
Kommentera

friskan:
Det är bara att instämma i hyllningskören. Well Done Guys!
Kommentera

bejan: SLUTSPEL 2007
Kommentera

Dawidovski:

Det märks att du inte sett dom i Leksand! Calle bara satt på bänken och lipade för att han inte fick spela PP! OSkar gjorde ingen människa glad heller med sitt fula spel men han gjorde mer nytta än CALLE! Maken till attitydsproblem har jag aldrig nånsin skådat! Bicek var bäst i Leksand förra året! Hur kan du vet att de tillhörde de bästa spelarna? Skriver du så för att de spelade i FBK och kanska var bra där!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ja man får väl gratulera. Ur en modoits ögon. Första perioden modo sov och hade betong i grillorna. Timrå klart bättre. Andra tar modo över några minuter in men när döme ska kattfightas lite extra gör jonte en snygg uppåkning som resulterar i självmål. Och efter det var timrå åter igen klart bättre. Tredje perioden jonte får ett självmål till och matchens höjdare är helt klart när svartvadet blir borttrollad bakom eget mål. Han kanske finner tillbaka samtidigt som jag kommer tillbaka till övik.
Kommentera

Dream Team: Jojo vist är det så, men dom gjorde fortfarande inte bort sig i Leksand, dom tillhörde de bäättre spelarna i truppen, dom hade dock en trög start men kom igång efter ett tag:-)
Kommentera

« · 751238 · »