"Timrå är fortfarande elitseriens hetaste lag. De bara fortsätter vinna trots ibland hopplösa underlägen. I går kvitterade de till 1-1 mot Linköping med bara 13 sekunder kvar att spela och vann sedan på straffar. I hemmamatchen dessförinnan låg de under med 0-2 mot Malmö efter två perioder och vände till 5-2. Man måste älska ett sådant lag."
Jag kan mycket väl förstå att man fascineras över Timrås inledning och spel...
...men lika mycket måste man fasas över en del patetiska Timrå-fans med NOLL perspektiv på saker och ting och som bara ser saker som de vill se. Jag vet att alla TIK:are inte är som Mike66, orion m.fl, men rötägg finns ju överallt, tyvärr. Ni vettiga TIK:are, keep on rocking!
Jag undrar om inte Nylin har ett finger med i spelet på AB, ang. Wennerholms smörande i krönikan idag??
" Nu du Wennerholm är det bäst att du säger nånting snällt om TIK annars får hela halva Norrland på dig, kommer aldrig att bjuda dig på en macka på fikarasten annars!" :))
O en sak har han ju rätt i för EN gång skull: Man kan inte annat än att älska detta lag!!!!!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
I går kvitterade de till 1-1 mot Linköping med bara 13 sekunder kvar att spela och vann sedan på straffar.
I hemmamatchen dessförinnan låg de under med 0-2 mot Malmö efter två perioder och vände till 5-2.
Man måste älska ett sådant lag."
Mats Wennerholm