ernie eagle: Det får man inte glömma med tanke på alla de bra priserna som man kan vinna. Fick själv ihop en hel del bra priser förra säsongen som rookie. I år när man nu ska vara lite mer etablerad så satsar jag allt på ett kort. Eller är det 2:a säsongen som ska vara som tuffast? Kämpa på LHC!
mike66: Jag gör en Timrå IK, seglar upp som otippad rookie och chockar ALLA med mina oanade kunskaper...*flinar brett*
Ja absolut preparera "Poppes" och "Gerhards" energidryck med valium så håller dom sig garanterat lugn imorrn.
Förresten glömde "Linkan" han ska också ha en dos, den skäggiga geten så han blir mänsklig. Har han tänkt konkurrera ut självaste Wanhainen denna säsong?
mike66: Verkligen roligt att ni i Timrå får känna smaken av framgång för ett ögonblick - Det har ni värkligen förtjenat. Bli nu inte nedstämda när Brynäs hockeymaskin klipper till på allvar: Då kan få stå emot. Vi är de fruktade Brynäs - Sveriges framtid och hopp inom hockey...
Ctrl-C Ctrl-V från nike66 GB av hockeygurun westerlind: Taktiköppning av Brynäs i Rinksite ser jag. Nåja, en seriöst genomförd sommarträning kommer att bära frukt i slutspurten. "Fullllllll faaaaaart framåt Brynäs!" som prosten brukar säga...
Vem är det som uppdaterar den sidan egentligen?
Jag brukar inte klaga, men när det gäller en officiell hemsida tycker jag att man ska ha koll på vad grabbarna i laget heter.
Alla till Globen!!!