Om Bartosak orkar hålla sig nykter tills imorgon så lär detta bli en riktig jävla batalj. De enda som verkligen trott på det här laget är ju spelarna själva, det är med andra ord ett oerhört bra läge för spelarna att slå på rejäl gas nu. Bära eller brista, för mig spelar det ingen större roll om vi blir tvåa eller trea. Vår form pekar uppåt och den har dessutom den goda smaken att göra det i helt rätt skede av säsongen.
Knylan: Tydligen ett stabilt o bra spel mot katterna av hela laget!!!! Fina tre poäng in på kontot 👍👍 Nu plockar vi tuppkammen av modoliderna!!! Röd o vit hockeydynamit Forever!!! 😎😎😎
Knylan: Han får gärna vara full imorgon fanskapet!! De tömmer pungen fullständigt Modo!! Löven...IK70 å Lecksann mä.... De köper sej i fördärvet... Nä vi har kört på stommen i laget hela säsongen och lurat i vassen... Vi har lånat in hungriga juniorer som får chansen att blomma ut hos oss... Jag kan iblann bli skeptiskt till dä... Men mä en blanning mä rutin å hungrigt... Vi slår underifrån och det passar oss ypperligt!!! Låt Löven å Modo stå för favoritpressen som de gjort på förhand hela säsongen.. Vi kom å norpa dom på målinjen!!! Forza TIMRÅ IK i vått och torrt ALLTID!!
Idag far vi upp och ser tårar på MoDos kind när Timrå far fram och blåser bort dom som en vind . När vinden lagt sig och dom torkar tårar bort ,där står Timrå med en seger dom åter igen har fått. Ikväll känns.. pirret i magen ..
Clay.2: Dä ä tur du kan köra dit ikväll 👍🏼 Lillörda å både Paradise Hotel å Big Brother å Farmen på burken.... Jungen ist nicht kommen zuheute!!!! Låt dä rinna lätt IKVÄLL!!! HALLELUJA sa Prällen Helge Hossmo Knutby.. Forza TIMRÅ IK i VÅTT ALLTID!!
Clay.2: All press på Modo ikväll, skulle vi förlora så har vi en god chans att ta 3:e platsen iaf och jobba vidare därifrån och att vi har hamnat i det här läget är bara en skön bonus, det är jävligt gött att vara Tikare ikväll!
Smokey: Frälsaren äro här i Faderns och Sonens Namn...Amen! Giv Oss Frid IKVÄLL Å VINN!!!! HALLELUJA!! Låt dä rinn lätt i strupusligen ikväll!!! Forza TIMRÅ IK i vått och torrt och med höger å vänster hand ikväll!!
Hassan: Ja...hahahaaha, de är sanslöst humorlösa och Nordkoreanska i det forumet!! Men har man 6 fingrar på varje hand så går det snabbt att moderera...
Smokey: Kan vara för att ni är som barn, smått förståndshandikappade och verkar tycka byxvarm Explorer är DET ROLIGASTE SOM FINNS! Allt ni skriver har dragits minst 50 ggr förut.
Nucky: Man måste vara en MAN för att kunna tycka om en sån här... Om man så gör det 50...1000....1000000 ggr.. Så du verkar tyvärr inte vara en MAN som vuxit upp med en sådan här på 60-70 talet.. När den alltid stod på bordet.. Lycka till ikväll!!
Nucky: Nej, det är ni som är lättkränkta och småsinta. Det är inga personangrepp eller elakheter som blir censurerade, utan bara vanliga pikar. Kan man inte ta det, då ska man nog degradera sig själv till division 2 som markattorna gjorde, det är lugnare att möta Brunflo borta en tisdag i november.
Att ni klagar på domaren har ju inte skrivits 50 ggr förut va? Kom med nåt nytt nu. Jag bjuder dig på byxvarm Explorer på domustrappan om vi går upp.
Nucky: till skillnad från era nyanserade diskussioner om att domarna är ute efter er.
Eller hur ni "ijenklien" är en mycket större klubb än vad ni verkar vara.
Och hur ni år efter år tror det är erat år.
Eller kanske eran oändliga avundsjuka att vi har Dahlén i laget.
Alla forum här på HS är eko kammare. Försök inte påstå något annat. Den största skillnaden är att vi på vårat forum välkomnar er att skriva i våran bok. Även fast det oftast handlar om Jonathan och snuttefilt.
Nucky: Du får gärna utveckla? Var det att jag skrev att Donald Brashears främsta egenskap som hockeyspelare var att han var överjävlig på att sänka en buffé som tog ont i själen på dig? Eller har du nåt exempel?
Och din kommentar ”ni är som barn, smått förståndshandikappade” det blir mycket begripligt för oss andra när du åskådliggör din säkert helt normala syn på barn i en trakt där generationer av inavel säkert ger precis den uppfattningen om barn i allmänhet.
Nucky: alla supportrar gnäller på domarna, men inte som ni. Ni har lyckats göra det till någon sorts konst, ni kan hitta argument mot alla beslut emot er.
Vi gnäller mest på filmningar, även på egna spelare dock.
Och angående huvudet upp i röven så måste ni modoiter hosta hårbollar vid det här laget, så långt upp är det.
" Det där inlägget blir nog censurerat snart ska du se. Dessutom var ju domaren dålig i den matchen.... sen var det nån som hade snuttefilt... och någon annan som sagt elakiga saker i tidningen innan matchen.... "
Bäst att skriva här helt enkelt. Vägen för dig som inte vill bli MODOrerad.
Spock: Hehe såg det! Ja det är synd om de där krakarna. Men jag tar det inte så hårt. Hade jag velat vara populär i övik hade jag gift mig med en nära släkting, öppnat kennel och gått runt på byn med vidöppen mun i snowjoggers året runt.
Har en dålig känsla inför match... tyvärr leker Modo hem den här matchen. Hoppas att jag har fel. Viktig match... 9 p el 3 p skillnad. Hua... man vet ju hur såna här 6 p matcher brukar gå.
Fan! Har varit peppad och ganska säker på seger fram tills...typ nu. Så klart ett givet läge för en typisk timrå-backlash. Nos på andraplatsen, Lööke tebaks, motståndare med tveksam form...klart det blir råtorsk. Allt under tvåsiffrigt är en bonus...
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·