Charlie2: för mycket fjanterier, naiva pass som ska bli drömmål. Superenkelt för motståndarna att läsa. Mer skott på mål och lite mer vilja så ska det nog gå vägen.
Villervalla: man vill ju ändå att vi ska hitta tillbaka till formen och göra minst två bra matcher i rad. Offensivt är det väl ok ikväll men felpassen är ju så hål i huvet att man blir trött. Å andra sidan har vi måååånga usla förstaperioder denna säsong och sedan har vi vaknat till i andra och tredje.
297: Ta det lugnt tills efter matchen. 😉Vill minnas förstaperioden mot AIK var rätt kass med, som de flesta förstaperioder av Timrå denna säsong som du nämnt.
Sputnik: mot aik kliver vi av isen med 2-0-ledning efter första så det var inte så illa. Offensivt tycker jag ändå att det är hyfsat stabilt idag, defensiven är ganska blek tycker jag.
297: Tycker vi har svårt att ta oss till heta lägen ärligt talat. Förutom Lindelöfs stolpe äre inte mycket att hurra över offensivt. Men jag väntar med sågandet till efter matchen då Timrås starkaste perioder är 2:a och 3:e perioderna. 😋
Sputnik: var väl Westerlunds stolpträff? Bara för att göra honom rättvisa :) Jag sågade första perioden med förbehållet att vi brukar vara bättre i andra och tredje. Skulle vilja se statistiken på tekningar i den här matchen, det känns som vi förlorar ovanligt många.
297: Du har så rätt! Ja tekningarna känns som Modo tar hem. Jag önskar vi skulle dra upp tempot i det mesta. Just nu skall allt vara så extremt kontrollerat. Modo hinner alltid ställa upp i mittzon och bara stönge ner farten just nu. Mer killer instinkt i alla zoner!
Klart vi ska få Dahlén skadad i en betydelselös modomatch. Ingen hård smäll men skapligt onödigt av corrado att crosschecka någon i bröstet när pucken är på andra sidan jordklotet.
Bad_Brett: verkar ha gått bra som tur är. Tappade kanske luften, annars är det lätt att man får en smäll över revbenen där och det kan ju göra ont även om inget går av.
vonDöbeln: Nu låter man som en facebookidiot men jag tror på det här! Jag tror på Olli, Dahlen och alla andra. Det är ingen som vill losa en enda match av grabbarna och nu vilar vi lite och tar tag i det här, oavsett hur det sett ut ... | #Läs mer ·