Bee: kan ha förståelse för Wedins frustration, modospelaren interferar honom när han ska åka och byta och domaren står bara och tittar. Sen ska han inte slasha där men modospelaren skulle åkt ut först.
Hahl Bundy 2.0: Modo känns livsfarliga så fort dom får en puck i slottet, vi har lite problem att ligga nära i markeringsspelet men vår backsida är ursäktad med tanke på allt satans helvete på skadelistan. Å andra sidan känns det lika farligt i deras zon också. Visst är det härligt med derby men det är sannerligen inte en av dom mest välspelade matcherna 😅
MoDo har en stark minut i kraft av Weddas rätt huvudlösa slashing och Forsmarks felpass. I övrigt är det Timrås period - känner mig faktiskt rätt lugn.
J F K: Det är verkligen BARA du i ert forum som sett dessa filmningar. Ingen annan? Är inte detta väldigt talande för vem som har uppenbara brister i ledsyn??
Hyffsad svängig match. Timrå känns lite starkare ändå om man ska summera.efteg första Effektiviteten kom när man efterlyste den som mest ...Kul.. även om det är mot lite sämre motstånd. 😏
J F K: ni gör det bra som lyckas hålla er i seriens nedre mittenskikt trots förtryck av domarkåren, disciplinnämnden, ismaskinsleverantörerna och sveriges samlade journalister
Alltså Modo har ju bevisligen filmat jättemycket hela deras start i SHL. Hur tillåts en nykomling hålla på på detta sätt, OCH få utdelning snarare än straff?
Det är alltså sjukt vad de slänger sig. Jag trodde mer om Karlin efter Ingman-gate.
Andersson: Har gjort det. Har nya glasögon. Bara en idiot missar att man lägger ned klubban för att få utvisning för det där. Första utvisningen ni fick med er är den billigaste jag sett på 10 år förutom vår spökutvisning på Torp 2016.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·