erathoo: Mieho orkar inte hänga med Södergran och täcka bort skottet. Vad fan ska vi in i ett slutspel med den här inställningen? Det är pinsamt att vi ska dumpa formen hela vägen ner i källaren när vi borde varva upp för slutspelsjakten.
Synd att man slutat med tjock-tv, nu var det bara en sur tant på andra våningen som reagerade när jag försynt singlade ner en 55" platt-tv på innergården.
Andersson: Ett helt felaktigt användande av två riktigt bra målvakter!!!!!!! Rent jävla tjänstefel av Ante!!!! Tycker han borde lämna nu han bryr sig ju inte om hur de går 😎😎🇺🇿🤐
Jag hoppas innerligt att nästa coach - må vara Jokinen, Boork eller vem fan som helst - kan ska nån sorts konsekvent gameplan som håller spelet uppe över tid.
Woody: Vi förlora för att vi har den ABSOLUT sämsta backsida I SHL nu när Svensson Lyytinen borta är det inte ens Allsvensk nivå på små skiten Johansson kan väl för helvete inte rädda oss varenda jävla match.
jå1: Absolut inte. Mer trött över matchningen av våra målisar. Nu kommer vi i sedvanlig ordning byta ut JJ till nästa match efter en svag insats. Istället för att nån gång byta av när man har lite god feeling.
Läktarproffset: ja enligt vissa ska ju jj stå oavsett ..tills han gör en skitmatch ...gissar att Juel står nästa ..har lärt mig hur Ante coachar målvakter ..
Sputnik1: Har tjatat om det här ett tag nu. JJ borde vilat mot Växjö. Men vi har satt oss i den här situationen själva. Får väl skylla sig själv litegrann.
jå1: Sen kan man ju inte lasta allt detta på JJ givetvis. Vi har spelat otroligt naivt hela denna match och har ju låtit Modo komma till otrilga lägen.