1150x200-xhrrlxov1onokf5.jpeg

Timrå IK

SHL · 595595 inlägg · 6217 ämnen

Modo - Timrå IK 120816

Sv:Modo - Timrå IK 120816
MorganaLefaey: Jaha? Vi har vår bäste, på läktaren. Alltså egentligen 5.

Dalton: Vårt B-lag gjorde tydligen inte bort sig i 1:a alltså. Nå, det är ju iofs inte direkt Svenska mästarna vi möter. Eller hur är det med det där, är Modo stående Svenska försäsongsmästare? Oavsett resultat?

Öhrns lilla soloräd där i slutet var kul att se :)

Dalton: Han lär nog få känna på mer puck kommande 2 perioder:)

Hahl Bundy: Nu är 4 fortfarande mer än det antal modo verkligen har. Men vi här väl ändå 2 på isen och en i båset och inte bara 1.

Dra mig vad skönt det är att se på hockey igen! trots målbrotts fjanten som kommentator. "Kanske, kanske skulle fått med sig en utvisning där" -NEJ!! 

Olle: Hoppas Bellissimo får liiite att göra iallafall

Ambroo: Då måste det ha varit ruskigt dåligt mot Brynäs.

I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.

Olle: Många utvisningar?

Hahl Bundy: Hur det rasslade iväg till 12 skott, det förstår jag inte. Kul att juniorerna får göra mål iaf, mer sånt!

Bäckis ser spännande ut! 

Hahl Bundy: Ljusår bättre än i Järvsö enligt Blogger.

Tycker mig se ljusglimtar lite här och där. Tycker det finns potential i truppen. Hagos ser betydligt rappare än förra säsongen t.ex. och Bagarn ser jag med spänning fram emot vad han får uträttat den här säsongen.

Olle: 3-12 i skott. Vi skjuter tydligen grymt mycket. Ha ha dom kan nog inte räkna.

Redigerad kommentar

Olle: Äh, lite krav måste man få ha!

Olle: SM-GUUUUUULD!!!11!!11

ersson: Man ska inte klaga över något som är gratis.

Henning: Steken...:)

mikenomad: 1-0 Timrå genom ett slumpmål av Stenqvist! Dock måste kameramannen vara full då han filmar riktigt värdelöst..

mikenomad: Där nätar iaf Stenqvist, 0-1 till oss. I övrigt åker modos primadonnor och försöker jonglera med pucken (utan framgång) och Timrås brunkare checkar högt (utan framgång). Har inte sett någon längre press åt något håll än så länge i matchen.

mikenomad:Yäh!!1!

mikenomad: 1-0 till Timrå. Stenqvist firar U20-uttagningen ...

mikenomad: Nja som 2 svajande grässtrån i en mild bris.

Hoppla 1-0 Stenqvist. Hans 1:a i A-laget.

Redigerad kommentar

Olle: Ställningskrig, en holmgång mellan två giganter alltså? Som två tungviktsmästare som står och gungar mot varandra...

mikenomad: 0-0 står det och absolut ingenting händer åt något håll. 3-1 i skott eller nåt sånt.

Henning: Det äro lugnt för min del. Mitt liv tillåter iaf inte mobilfokus i 2,5 timme för en träningsmatch. Får uppdatera mig på annat vis.

mikenomad: Ser ut som jag går bet på det. Det ska finnas möjlighet att se matchen i Android, för oss med Iphone är det värre. Jag får tyvärr hänvisa till möjligheten att se matchen i efterhand.

Dalton: Här från altanen känns det som 0-2 med bud på mer. Men jag har ingen aning...

mikenomad: Hur mycket ligger vi under med?

Dalton: Helvete är det Frölunda vi spelar mot ikväll? Bortsett från spyan mitt på tröjan så ser ju tröjorna identiska ut med de Frölunda hade för ett par år sedan.

Henning: Toppen! :)

mikenomad: Mike, jag jobbar på det, hoppas kunna lösa det. 

Hahl Bundy: Nån som lyckas få in matchen på mobilen?

mikenomad: Nä varför skulle det vara det? Vi tränar.

Såg just kvällens laguppställning. Man kan iaf konstatera att resultatet ikväll inte är prio 1...

snabelhåkan: ja vaad i helvete!

Så, nu försvann det. 

Redigerad kommentar

snabelhåkan: Kan inte riktigt svara för produktionen, följer det själv från tidningshuset i Sundsvall. Hoppas det blir bättre under sändningen.

Henning:

Filmas det med VGA-kamera eller vad är det frågan om?

Kongo: Samma sändning på allehanda.se och ST.nu. 

Det drar ihop sig, som pojken sa, när han tog ett kallt bad.

mikenomad: Men han skulle ju bli vår förste webbredaktör från Mexiko. Funkar inte det får han väl gräva en tunnel bort till nya Bishops...

Icing-Ove: Sorry...icke-EU...

El Maco: Är du mexikan tar vi emot dig...

Hahl Bundy: Eller så är det samma sändning med samma kommentatorer.

Förlorar Timrå ikväll byter jag lag till Modo.

Hahl Bundy:man kan också se matchen på allehanda.se

http:/allehanda.se/sport/live

Hahl Bundy:man kan också se matchen på allehanda.se

http:/allehanda.se/sport/live

Henning: Såg det. Mjoo....är säkert klokt. Jag får bara så j-a dåliga vibbar av begrepp som "småskavanker" och "försiktighetsåtgärder"...

mikenomad: Nordgren klev av inför sista spelmomentet på träningen i dag. Ville enligt honom själv spara sig. Så det är nog klokt att ställa över honom i kväll. Hans tid kommer.

Henning: Måste säga att Montén går hem hos mig. Glimten i ögat och klara svar utan krussiduller. Skön lilare helt enkelt. Synd att Norgren inte kommer till start...

« · 1511513 · »