mikenomad: Haha det märks ju att kommentatorerna är sanna modoiter iaf då vi tydligen har ett lag som inte ens ska vara i närheten av Modo. Den övikiska ödmjukheten gör sig påmind direkt :)
Ambroo: Nu gör du dig bara till. Om vi pratar om dagens trupp så vet jag inte vad en på läktaren spelar för roll. Ville bara säga att om man ska klaga så borde man väl klaga med rätt info. Ni har fortfarande fler. Och kommentatorerna om de säger 1 borde också ha mer koll
Dalton: 2x2 min på Modo och 1x2 min för oss. Ja belissimo får säkert mer att göra. Moskiterna ser lite trögstartade ut men dom kommer säkert in i matchen.
Dalton: Jo det är ju mer än vad man kan säga om deras wonderbaum än så länge iaf. Han måste ha fått enkla skott på sig i den tyska ligan, eller var han nu kommer ifrån.
hubbenorlen: Nu är det ju bara försäsong än men jag håller med, grundtankenär ju konstig, att värva ett Wildcard på den posten när man lagt ner så mycket krut på övriga positioner.
Jäklar vad Modo kommer undan med mycket nu! Är det kuben i zebrafärgat idag?
Dalton: Vilket hockeyöga man har, det var ju kuben som dömde. Det är tydligt att det är träningsmatch för dom också, vilka supertydliga saker dom släpper åt båda håll.
mikenomad: Modoiten såg knätackling, Timråiten såg smäll mot huvudet, kuben såg som vanligt ingenting men lyssnade väl på vad dom skrek från Modobänken.
mikenomad: ja nu är det 2-1 och modo dominerade i stort sett hela perioden. Försvarsspelet såg helt plötsligt ut som det gjorde hela förra säsongen och modos främlingslegionärer är lite för bra för att lämnas ensamma i offensiv zon. Någon het räddning av Bellissimo och ett par heta av främlingslegionären i andra änden av rinken.
Dalton: hehe jo fast nu har han släppt några solklara timråutvisningar också. Kempe spelade sig ren efter tarvligt agerande av vår back, som sedan slår undan benen på modoiten och kuben står och dricker kaffe vid sekretariatet.
hubbenorlen: En grej i spelet som jag tror kan bli bättre, och klart bättre, det är ju då vi ska ta oss in i anfallszon. Ofta har man utrymmet att åka runt sega modoförsvarare men endera har man det inte riktigt i benen än eller så är man rädd för att åka på en smäll i en träningsmatch. Men modoförsvaret ser extremt statiskt ut på egen blå.
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har