Wewillwintoday: Ge dej nu pellejöns, spelar man seniorhockey ska det väl inte vara någon skillnad på att tackla en 18-åring eller en 31-åring. OK Sjögren tackling var ful, men jag tycker att debatten har tagit fel väg när man börjar snacka om feghet. I mina ögon är det lika fegt att stanna en halvmeter från sargen, för att inte bli tacklingsbar. Titta på NHL där smäller det i sargen hela tiden, och spelarna är beredda på att bli tacklade - därför blir det inte lika mycket skador. Lär spelarna att spela med tacklingar, annars kan vi väl ta bort tacklingarna och börja spela bandy istället.
Swordster: Alla vill tydligen lägga krokben för TIMRÅ IK just nu!!! Även DOMARKOMMITEN tydligen. HUR ska man annars tolka detta att BLINNERBORG ALLTID ska döma TIK:s matcher ???
Och på min idiotiska radio envisas de med att sända från Hästen - Mariestad. Ingen hänsyn till att jag vill veta vad som händer i Kempis... Kämpa nu Timrå!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.