SMÅLAND: Illa att de fick avsluta perioden med ett ledningsmål, vill till att Timrå dricker tändvätska i pausen och kör över MoDo i tredje. Än är det inte över...
Otroligt trågik förlust. Många av spelarna ser ut att ha en ruskigt taskit inställning och verkar ovilliga att offra sig för laget. Dessutom MÅSTE passningsspelet förbättras avsevärt. Man ger bort på tok för många puckar till MODO. En uppryckning tack!
har sett matchen på teven och det var inte mycket hurra för..Modo gjorde mål på sina chanser och det gjorde inte "vi"...ett ribbskott och ett stolpskott som kunde ha gått in istället då hade TIMRÅ IK stått som segrare i denna match...
en annan liten fråga i det hela... är Modo publiken dom minst hockeykunniga i landet?? maken till så mycket pipande har jag aldrig hört...
gud: Publiken i Kempis är tillsammans med den i Jönskvarna och den i Linköping de som är gnälligast i hela landet. Det behöver inte ens vara kroppskontakt förrän det skriks på utvisning.............
Men...så farligt var det inte. Denna match kunde ha slutat hur som helst. Två i virket, samt att MoDo fick in några skitbaljor. Tyckte att TIK tidvis spelade hyggligt. Nu har vi ju lirat i varenda jävla ishall snart men bara tre hemma, så detta är lugnt!
Oroväckande: De som varit tunga hittills är fortsatt tunga (Styf, hahlin, koskinen etc). Sundin HELT VILSEN...
skandera: Allvarligt talat...jag brukar inte kritisera i onödan men.................Sundin..... Han håller helt enkelt inte för tillfället. nte ens nära
Var det någon som såg om Romö spelade för huvud taget?
Lustigt att höra. Efter att ha bott fem år i Sundsvall och sett ett antal hemmamatcher för TIK mot många olika lag så kan man lätt konstatera att det är precis lika enögt bland er publik. Jag skulle vilja påstå att det är ganska lika oavsett var i hockeysverige man befinner sig.
Jag reagerade oxå, precis som Mangan på att publiken igår betedde sig en anings märkligt.. Visst ska man hejja på sitt lag men man kan väl inte blunda bara för att det är sina egna spelare som ska åker ut å istället klaga på domaren. Så jag håller nog med om att publiken var rätt enögd.. Åsså tror jag faktiskt att det är lite bättre i Timrå :) Hata Timrå som hördes är ju patetisk, Sundsvalls fans klass..
Lite bättre i Timrå? Nä, det ser ganska så lika ut faktiskt. Sedan så handlar det om ett antal som buar åt allt men de räknar jag inte. För sådana finns i alla arenor, både i Timrå och i Övik.
Vad det gäller "hata Timrå" så ser jag inget större fel i sådana ramsor. Det är en ganska så harmlös ramsa som piskar upp stämningen lite grann. Jag har hört liknande ramsor rulla ner från Timrås klack också.
Det hela handlar om att man inte upplever hur det låter på sina egna hemmaarenor på samma sätt som man gör när man är på andra arenor. Luleås publik t ex är enligt mig klart mycket värre vad det gäller att klaga på domaren än vad man är i Kempis eller Timrå.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Fler mål och vi ses då!!