Annica: Jag tycker att du ska ringa och be han hosta ännu mer jag. Alltid kul att reta "lillebröderna." Jag är helt säker på att hostan knäcker modoiterna tillslut i den här matchen. Nu vänder vi på steken och börjar att spela håkky igen som Timrå IK är så duktiga på.
NuMo: Ja, och som modoit måste man alltid hitta någaot att klaga på .. Eller? ;-) Det är inte lätt när man aldrig har träffat varandra och vet hur den andra brukar göra. Så vi ska nog vara glada att de får ur sig lite vettigt emellanåt ändå!
hockeymogulen: Jo pucken är ju rätt så liten och målburen rätt så stor så man tycker nog att det borde bli mål på ett friläge. Sälj Raja för han missade grovt nu....
Modesty: hehe, förstår det. Såg inte den strax ovanför i början jag heller, tänkte att det vore ju typiskt om de gav fan i att sända just modo-tik matchen..
SwärdH: Den 25 september, var du nöjd med värvningarna ? Håller värvningarna måttet ( De som varit med från start ) Sen har man måsta komliterings värva för att dsk. Grundvärvningen varit helt för klen. Har jag fel där ? Men visst , Mot MoDo blöir det seger !
Jag efterlyser mera sång, mera ramsor med allsåg i, det behöver inte vara så genomtänkt utan huvudsaken att alla kan lära sig texten lätt och att den ger stor röststyrka. Jag vet att det är svårt att komma på något bra men det är ju bara att improvisera lite så släpper det...i bussen ikväll upp till kempis eller någon annan borta match tex då man kanske har loite värme inannför västen, då fantasin och improvisationen kommer igång på allvar.Detta efterlyses mest av den äldre generationen som jag pratat med iaf,och de vet ju hur grym stämmningen var förr i tiden ett måll är ju kanske att kunna återskapa denna klassiska stämmningen i hallen.
Heja klacksledare observera LEDARE med megafoner som ska dra igång publiken skulle vara lysande det fanns det förr och det var väldigt bra, vandrande heja klacksledare om ni förstår vad jag menar, ingen fastgjuten på podiet!!
Om man lyckas med dessa förslag så kommer det uppnås en fantastisk stämmning, det kan jag lova!!
Helg Ernest: Lite lustigt är det ju, att du tror på seger ikväll, TROTS att Timrå IK (enligt dej) är så illa skött och har har misslyckats med värvningarna i år....!!?? Själv tror jag att både Hagos och Manderville målar ikväll.
Tycker det skulle förnyas lite på ramsfronten, en klassiker som inte används av timrå klacken sorligt nog är ju..ja ni vet den som tex ssk kör som går heja heja s s k heja heja ssk heja heja ssk hej hej hej, ja ni vet den.Den skulle jag vilja höra ja fast då med ssk utbytt till tik. Hoppas att man för hör den i kempis i kväll och i "ny ladan"på söndag
Vill inte vara alltför negativ men det har varit jävligt dåligt tryck på klacken på slutet ..UNDERKÄNT!!!
Jag talar inte för mig själv denna gång, upp till bevis mot djurgården nu!!
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.