Känns som att Timrå är på väg in i matchen nu. Modo har ju fått sitt mål, så det blir väl igelkottsmodellen resterande tid. Bara för det kommer säkert en opsykologisk tvåa.
Förstår inte att varje wbkommentator tar fel på Hagos och nån annan, att jag nu hör Stefan gör det gör mig brydd...Ser inte Hagos lite annorlunda ut motför alla andra i laget? =)
Annica: Det kan nog bli svårt för honom att värja sig för det obligatoriska pusskalaset som blir efter varje modovinst i Kempis, men vi får hålla tummarna att han är stark som faen.
Annica: Jag tycker att du ska ringa och be han hosta ännu mer jag. Alltid kul att reta "lillebröderna." Jag är helt säker på att hostan knäcker modoiterna tillslut i den här matchen. Nu vänder vi på steken och börjar att spela håkky igen som Timrå IK är så duktiga på.
NuMo: Ja, och som modoit måste man alltid hitta någaot att klaga på .. Eller? ;-) Det är inte lätt när man aldrig har träffat varandra och vet hur den andra brukar göra. Så vi ska nog vara glada att de får ur sig lite vettigt emellanåt ändå!
hockeymogulen: Jo pucken är ju rätt så liten och målburen rätt så stor så man tycker nog att det borde bli mål på ett friläge. Sälj Raja för han missade grovt nu....
Modesty: hehe, förstår det. Såg inte den strax ovanför i början jag heller, tänkte att det vore ju typiskt om de gav fan i att sända just modo-tik matchen..
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·