1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Modo - Timrå IK 2006-10-17

« · 768740 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
Fan att inte matchen går på PPV. Låter som en ruggigt bra stämning i alla fall :)
Kommentera

Nä, nu kom magkänslan. Timrå vinner. Så, gå och gör något annat om ni vill.
Kommentera

Timrå ik är dom bästa, heja heja heja, Timrå ik är dom bästa, heja heja heja TIMRÅ!!!
Nu tar vi dom. Komigen TIMRÅ!!
Kommentera

Trodde det hette "hälften så många" eller nåt.

Kommentera

Kom igen Timrå..

HATA MODO!!
Kommentera

"Timrå har släppt in dubbelt så få"

Kommentera

Var det EFS-kyrkan som sjöng nationalsången?

Kommentera

Cyklob: Jodu.. det är lätt att säga så där innan matchstart.
Men vänta åtminstånde till Period 2.
Kommentera

någon som kan lägga in en länk till webradion?
Kommentera

Jäkligt fin arena säger sambon som är på plats....

Nu kör vi!!! TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA....
Kommentera

Ni behöver inte vara oroliga timrå vinner i kväll, ni är bättre änn Modo nu ska mycket till om modo ska kunna rubba timrå :). Hoppas på en trevlig match i alla fall :)
Kommentera

INgen Döme i Modo idag, är väll ganska så bra, eller?
Kommentera

Det är roligt att det är så!
Kommentera

Jadu, det var inte många posetiva tankar nu.
En annan sak jag satt å tänkte på, Verkar som att att åka på Timrås borta-matcher har blivit en drog för väldigt många. Proppat varennda match ju. Fortsätt så ;)

FORZA TIMRÅ!!!
Kommentera

nixXz: Tror tyvär på en förlust jag med. :/
Kommentera

Kanske det, blir tufft ikväll en färlust med 3-1 =(
Kommentera

Man märker att alla är i MoDo ingen som skriver i Gästboken knappt:)
Kommentera

Bragd-Birger: Javisst har vi segerchans. Det har vi alltid.

Men snart måste vi börja förlora. Annars är det ju helt sjukt!
Kommentera

Bragd-Birger: Lägg därtill c) ett självförtroende av abnorma mått.
Kommentera

Röda Tallen: Sniff, sniff. Ja, jävlars. Det är faktiskt en oangenäm doft av torsk som når min näsa. En försvarsmekanism, månne?

Logiken säger dock: klar segerchans. Till skillnad från förra traumasäsongen har vi

a) klar chans att vinna målvaktsmatchen, och
b) en förstafemma värd namnet.

Dessutom har vi, i år som alla andra år, estetikens och den goda smakens lagar på vår sida. Det kan gå vägen. Det borde gå vägen. Likförbannat: det vibbar obehagligt.
Kommentera

Röda Tallen: nämen inte så nu....Mitt hjärta säger 3-4.....låt oss hoppas det inte sviker mej...oss!...
Kommentera

Hoppas på en Timrå seger ikväll då. Tror det blir en jämn och tät match men Timrå kommer vara lite vassare och ha bättre målvaktspel.
Skulle åkt ner och se matchen men då hade jag själv träning med Ånge Hockey :/. 2-1 till Timrå

FORZA TIMRÅ!
Kommentera

Jäklar vad det luktar förlust idag.
3-1 Till Modo, känns hur klart som helst.

Jaja. Huvudsaken vi smlar nya krafter på Torsdag och spöar Malmö. Alltid skönt att vinna direkt efter en förlust.
Kommentera

Dream Team: Mmm kanske jag som uttryckte mej lite tokigt...ja tänk o mna kunnat se den på datorn*drömmer*
Kommentera

Ann: Jo, det är ju klart. Nu hoppades jag nog lite för mycket vilket jag snabbt fick ångra....
Kommentera

Dream Team: jamen på webradio.....är det väll alltid...eller..?
Kommentera

Ann: Är det sändning via webben ikväll?
Kommentera

Lovar att jag dräper nån ikväll om inte websändningen från Modo funkar som den ska....
Kommentera

Hassan: Nej. Kom igen när du är rinkräv,fjunis;-)
Kommentera

Otroligt fascinerande läsning detta. Ernie har t o m lyckats reta upp Paddis, som förmodligen har mildaste sinnelaget norr om Dalälven. Det är nästan en liten prestation i sig. Börjar likna derbystämning banne mig!
Kommentera

actionleif: Vi få skrika framför radion :)
Kommentera

Red Rocker: Blir avis på er som får se matchen ikväll .. *skrik åt mig med*
Kommentera

Red Rocker: Näe nu är det dax för avfärd, ännu en 3 poängare ska inhämtas. Det ska bli härligt att se Backlund hålla nollan ikväll.
Kommentera

Red Rocker: Fattar jag väl
Kommentera

74050: Det är skitkul
Kommentera

ernie eagle: "Och till skillnad från er och Gävleborna har vi våran storhetstid framför oss..."

Det kan inte vara kul att vara så överlägsna...

Lycka till ikväll!
Kommentera

Fet-Ecke: Precis vi är vinnare både före och efter matchen(och kanske på läktaren) MEN det är ju faktiskt teoretiskt möjligt att vi förlorar även om det är helt osannolikt liten risk...=)
Kommentera

Hassan: Ja, lite bättre än "Nybörjare" ! :))
Kommentera

Red Rocker: Vadå förlora??? Den tanken existerar inte! ;)
Kommentera

Jag fick status junior nu, är det coolt?
Kommentera

Fet-Ecke: Vaddå kom med kommentarer imorgon istället? det är väl bättre att vara en vinnare nu innan match och kanske efter match. Tänk om vi förlorar (gud förbjuder) då har vi varit vinnare innan matchen iaf...=)
Kommentera

ernie eagle: Nu tycker jag att det är du som har skygglapparna på dig. Så för att man är modoit kan man alltså automatiskt inte berömma något annat lag eller se något positivt hos andra lags satsningar? Det var tamefan det dummaste jag hört. Det är klart att jag är stolt över alla de spelare som genom spel i vår klubb blivit NHL-spelare men för den skull sitter jag inte och drömmer våta drömmar om modospelare dygnet runt och tycker heller inte att mitt favoritlag, än hur jävla värdelöst de spelar, är det bästa som någonsin beträtt en isklädd yta. Vad menar du förresten med att våldta sina egna? Det är klart att man har krav på spelare som kommer från spel i större klubbar och/eller andra ligor och vill att de ska kunna prestera minst lika bra som i tidigare klubbar. Att vissa sedan upphöjer spelare till någon form av gudastatus sker väl i varenda klubb, märkligt nog till och med i lilla gemytliga Timrå IK
Kommentera

El Maco: Håller med det är skitkul att bara sitta här och läsa om pajkastningen ha ha....=) Bättre uppladdning kan man knappast få.

KROSSA MODO!!
Kommentera

shinzawai: Du glömmer jävligt fort ser jag, för mindre en vecka sedan hyllade jag Peter Forsberg i denna GB mot förbehållet att jag dissar honom iförd en MoDotröja i matcherna mot Timrå.

I övrigt hyser jag den största respekten för vad killen åstadkommit. Men sedan har ju mediahelvetet förstört ganska mycket också även när det gäller Zäta.

Det blir för mycket liksom. Det skrivs irrelevanta saker och man missbrukar "framgångarna" och använder mastodontord för att beskriva en comeback, ett ass eller ett mål i Nordamerika.

Lite mer sparsmakad kunde man gott vara!
Kommentera

shinzawai: Till skillnad från er sticker jag inte huvudet i sanden och förnekar lag som är bättre än Timrå.

Men säg såhär, jag åker hellre ut i en SM-semifinal alla dar i veckan än staplar silvermedaljer på lager i bokhyllan. Vad är för storhet i att aldrig lycka knyta till säcken i slutfasen när det verkligen gäller bortsett nittonhundrasjuttionio då?

Den dagen Timrå kvalificerar sig för en SM-final så vinner vi hela skiten!

När har jag skrivit någonting om att ni inte får vara stolta över Foppa, Näslund, Sedinarna m fl? Men ni behöver ju inte våldta era egna.

De har fortfarande inget SM-guld och allt det vunnit i sina karriärer har skett utanför Örnsköldsvik.

En spelare gör inget lag. Det är kollektivet som måste samarbeta. Se hur det gick för Timrå när det rådde Zäta-feber i Medelpad. Vi höll på att åka ur. Av det enkla skälet att alla andra stod still när Zäta ursinnigt forcerade för att rädda laget och sitt egna ansikte.

Fem-i-tolv-klarade-vi-kontraktet-efter-en-bragdartad-insats-i-kvalserien-typ!

Men mäter framgångarna i antalet NHL_proffs ni fostrat och fostrar samt ett guld som inkasserades för tjuosju år sedan.

Welcome back to the reality!
Kommentera

shinzawai: Jag har alltid varit svag för Samuel Påhlsson. En drömspelare att ha i Timrå.
Kommentera

Bragd-Birger: Håller inte med dig på någon punkt där. Men du, jag är som svensk djävligt stolt över Zäta också. Kom igen när mer än tre Timråfans som häckar här säger sig beundra en Modoit.

Nä nu låter vi lagen göra upp det här istället, vi gör inga mål här.

Välkommen till Swedbank Arena!
Kommentera

shinzawai: Att vara stolt över sina favoritspelare är väl en sak. Jag, och de flesta andra timråiter med mig, känner stor stolthet över Zäta. Men att sitta och ruska tupp framför Canal+ NHL-sändningar och tro att det gör Timrå till en bättre klubb, det är något helt annat. Måhända ligger det som utgör grunden till dissningar där.

Samt, givetvis, det komiska som utspelades under lock-out-säsongen.
Kommentera

« · 768740 · »