73Sjöbba: tja, jag var säker på stryk idag så nu känns det mest bara "skit samma". Trots att 1-8 mot Modo är helt oacceptabelt, oavsett vad, så orkar jag inte ens gnälla. Grabbarna kan revanschera sig snabbt på lördag. Blir det totalflopp där igen är dock oddsen låga att jag får knäpp och skriver nån spaltmeter om vad som gått fel senaste månaden...
Röda Tallen: dags och ringa nån häxdoktor i djupaste Afrika för någon mirakel kur till våra sargade spelare. Nått extra ordinärt behövs uppenbarligen för att vända den negativa trenden med skador. Herrejävlar.
Fan, jag trodde att Rockenroffe skulle vara hetaste skribenten nu på HS efter denna förnedringsmatch som den sanne motgångssupportern han är. Idag fanns det inte mycket att glädjas åt. Kanske då att Moe fick lite istid men summasumarum så blev det -4 på honom. Fuck it! som Bragd-Birger skulle ha skrivit.
Det är ju tur att vi har skadeproblem så det blir lite spänning i kampen om serieseger. Tänk vad tråkigt det hade varit om vi varit skadefria och vunnit serien med 50 poäng. NOT.
Jag lär också dyka upp i e.ON. Vad ska man annars göra? Det är nu vårt stöd behövs som mest! Vi har haft ett sataniskt missflyt vad gäller skador och marginaler på sistone och det är nu det har börjat kännas intressant på allvar... Det är vi mot resten - Forza Timrå IK, hata alla andra!
Röda Tallen: Jajamensan imorgon åker jag hem från Stockholm till Härnösand sedan till EON sedan ner till fjollträsk igen. Vi älskar TIMRÅ klapperiklapp
Äntligen är förnedringen över! Nu mår man riktigt jävla dåligt. Skadorna ursäktar inte 1-8. Fan, jag trodde aldrig att det skulle gå så här illa. Vart ska man nu ta vägen???
Det är bara att bita i det sura äpplet och ta den här förlusten. Viktigare är att spelarna kan ladda om till lördag och de resterande matcherna innan ledighet.
Vad är det för jävla skit man kommer hem till??? Ja, det kan man fråga sig... Men jag visste ju! Var på en riktigt lyckad tillställning med jobbet, där idioten DJ Hemp kammade hem ett mycket fint pris och stämningen var på topp... Då fick jag rapporter om att MoDo gått från 1-1 till 5-1 snabbt som fan och att första perioden (liksom matchen...) var över! Därmed rann all lust till att festa vidare av mig och jag gick hem i vredesmod... "6-1", sa ännu ett mess... "Varför i helvete går jag hem?", undrade jag. Jaji, tänkte väl att min "power" framför TV-rutan eventuellt skulle kunna vända eländet, men istället fick man se 7-1 i början av tredje! Jag mår fan inte bra nu, man borde ha fullföljt festen... Men rapporterna om Timrå IK:s förfall i derbyt gjorde att allting kom av sig! Nu känner jag mig enbart bedrövad, helvetes jävla 8-1... ;(
Röda Tallen: Tror han är väldigt väldigt väldigt dyr, Sedan släpper nog inte Hv den mannen till en annan Elitklubb och defenitivt inte till laget som ligger 1 pinne före dem i tabellen.
Patrick Polly: Jag har svårt att köpa att Wedin skulle kosta mer än Timrå får ut av honom. Visst, de två första säsongerna förstördes av skador, men 39 poäng på 62 matcher är en stark notering - särskilt om hänsyn tas till att han ... | Läs mer