Röda Tallen: Glöm. Modo har kollektiv storribba nu och kommer mala på så mycket som möjligt. Snacka om att det kommer plinkas med flinka fingrar runt övik i afton. Usch!
Röda Tallen: Han fick väl inte nån vidare hjäp heller, men jag tror nog att Backlund kanske blivit utbytt tidigare om det inte varit så att han byttes ut mot Luleå för så länge sedan. Kenta vill väl inte knäcka honom totalt.
Nej, nu går jag ner i källaren och tittar på brasan i pannan en timme tror jag.
Så där, ja. Då har man lämnat sin Anal+-inbjudande granne i vredesmod. Efter en perre. Hemskt, hemskt, hemskt. Modo äckliga. Ungefär som den notoriskt strykrädde boxaren som plötsligt får 'the eye of the tiger' när han ser att kvällens motståndare sitter i rullstol.
RTS: Ingen faktiskt. Han har hållt sig ganska sansad än så länge. Matchen är ju redan i stort sätt avgjord så han kan sätta sig och luta sig tillbaka och tokglädjas inombords
Inte för att det är hans fel. Men varför startar man med Backlund? Asplund har stått i 1,5 match nu och varit riktigt riktigt bra. Varför är det så svårt att ge honom 3-4 matcher på rad?
Hälge: Asså det här ser inge vidare ut. Jag tål inte att se mer än första perioden. Och varenda gång Strålman eller Hedström har pucken så tänker jag bara på att dom inte tar i så mycket att dom blir skadade.
Synd att Eric Moe gjort lite tabbar bara =/
Fan, nu skulle man verkligen vilja ha Nylander, Pärssinen, Andersson och Carlsson tillbaka!
tjobba: Blir det bara 3-1 är det en smärre bragd av Timrå. Jag lider som supporter och lider verkligen med spelarna, det är nästan komiskt med alla skador som timrå har. Alla lag kommer att bli överkörda när vi matchar med skadefri trupp. Forza Timrå!!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen